Utolsó kommentek

Friss topikok

virtuális kocsma, és csocsóterem hírekkel

Kedves szülék! Tartsátok vigyázó szemeiteket kiskorú sarjaitokon, hogy gondosan elkerüljék a bárt - elvégre a tieitek ők, nem a mieink - nemá' nekünk kellejen eldugulni az erkölcseik védelmében. Yo?

2011.07.04. 15:11 Nina Skye

Strauss-Kahn nem hajlandó fizetni a szexért

A mai hírek szerint ezen háborodott fel az őt szexuális zaklatásért feljelentő "hölgy".

Miután a takarítónő vallomása több léken át szivárgott, elkezdtek utánanézni állításainak, így derült ki, hogy a 32 éves nő-természetesen egy ismeretlen forrás szerint-nem először fogad el pénzt orális szexért. Dominique Strauss Kahn szabadon távozhatott, a valószínűsíthetően szexuélis munkás ellen pedig vádat emelnek prostitúcióért.

Money makes the world go 'round?

 

*képet a Daily Mailből sunáztam

263 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://styvette.blog.hu/api/trackback/id/tr393038562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2011.07.05. 14:00:40

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"mert amikor indult ez a blog, benne voltál a felsorolt kedvencekben."

Milyen kedvencekben?
Te akkor milyen nick alatt futottall?

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:00:57

@nathalie:
A fenébe, mindig valami izgalmasabbat képzelek el. :-)

nathalie 2011.07.05. 14:02:21

@Budapesti Szexipari Vállalat:
én meg erre ennyire unalmas vagyok. :)

Attilajukkaja 2011.07.05. 14:05:30

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"Itt megtalálhatod a neved a kedvencek listáján."

Basszus, Senta tenyleg beirt :o))))))

Koszonom.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:06:08

@Attilajukkaja:
Nem emlékszem rá, hogy bármilyen blogon megpróbáltalak volna lealázni. Most már erre is kérek egy hivatkozást! :-)
(Vagy legalább a nicknevet.)
(Mostanában nem ittam a számítógép előtt. Úgy értem, az elmúlt legalább 3 hónapban, vagy max. 1 deci bort. Úgyhogy emlékeznem kéne. :-)

A blog július 1-jén indult (amikor a Velveten felvetették, hogy megszüntetik a kommentelési lehetőséget), de nekem egy régebbi nickem van fent a listán 2 verzióban, az egyik olyan, amit nem is használtam soha. Szerintem rá fogsz jönni a bérfarkasból. :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:16:38

@nathalie:
Á, biztos izgalmas vagy, csak épp a tevékenységedet képzeltem izgalmasabbnak. Olvasás, az olyan megszokott.
A munkahelyi maszturbáció, az már mégiscsak valami izgi. :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 14:23:30

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"Nem emlékszem rá, hogy bármilyen blogon megpróbáltalak volna lealázni."

Kerlek, ne nehezitsd meg a dolgom.
Egyszer hulyen reagaltam valamire, most pedig megprobaltam tisztazni a dolgot. Ennyi. Ha elfogadod, akkor jo. Ha nem,....

Berfarkas? Ez meg milyen szerencsetlen egy nick? :o))))
(Amugy meg nem jottem ra,...de erosen gondolkodom azon, hogy ki lehetsz.)
A lenyeg, hogy egyre kevesbe utallak :o))))

nathalie 2011.07.05. 14:24:38

@Budapesti Szexipari Vállalat:
igen, és élvezetesebb is. Legalábbis nekem. A többieknek egyenlőre még nem tudom, hogy az lesz-e. No de a puding próbája az evés, ugye. :D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:35:54

@nathalie:
Vond be őket, és a munkaidő végére sokkal jobban megismeri egymást a kollektíva, mint amennyire most ismeritek egymást, és jobb hangulatban távozik mindenki, ami azért is pozitív, mert a család is csak hasznát látja, ha a családfő/családanya jókedvűen ér haza. :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:39:38

@Attilajukkaja:
Bocs, azt hittem, tényleg az én valamelyik általam ismert nickem (a két BSZV közül az egyik, vagy az egynickesek közül, mostanában nem használtam mást) írt neked valami izga... izé, irritálót. :-)

Már épp készültem rá, hogy ha hazamegyek, megverekszem magammal. És mivel jó formában vagyok, tuti, hogy én győzök. :-)

A bérfarkas szerintem egy jó nick, de ha gondolod, cseréld ki az első betűt az ábcé végének valamelyik betűjére.

Könnyítésül elárulom, hogy nem a Zs az. :-)

nathalie 2011.07.05. 14:49:29

@Budapesti Szexipari Vállalat:
ááá, mi még egy nudista strandra sem mentünk el együtt a kollégákkal, nem hogy egyébként... :D

Nina Skye 2011.07.05. 14:54:42

@Attilajukkaja: en miattam erezted magad fiokban? akkro ne haragudj, en szerintem nem fiokositottam soha, az en esetemben ez eleg nevetseges lenne, hisz en vagyok akit igazabol fiokozni lehet nem is kevesbe:)

neha csalos az a megerzes:)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 15:01:18

@nathalie:
Hát legfőbb ideje lenne elkezdeni. :-)

Tisztességes helyen belépéskor a minimum egy aznap esti csoportszex a kollégákkal.
Azt hittem, ez minden cégnél így van.

nathalie 2011.07.05. 15:07:32

@Budapesti Szexipari Vállalat:
akkor Te voltál az a kommentelő a velveten, aki mesélt a céges nudista strandos élményeiről? Rögtön mondtam is itt mindenkinek, hogy mi meg céges vacsorára basszuk el a pénzt, meg csiniruhára, amikor a verőfényt is élvezhetnénk pucéran. együtt.

Attilajukkaja 2011.07.05. 15:29:22

@Nina Skye:

"miattam erezted magad fiokban? akkro ne haragudj, en szerintem nem fiokositottam soha"

Nem, nem ragadnam ki a szemelyedet,...hiszen nem is ismersz, ismerlek. Ugy altalaban ereztem ezt a fiokositast,...de lehet, hogy csak kepzelegtem. Nem is volt ilyen! SOHA!
Senkit nem soroltak be sehova. SENKI. nem tett ilyet.

Megis ereztem valami kirekesztettseget..
De lehet, hogy tenyleg picit paranoias vagyok.

Mint mondtam, az erzeseim vegyesek, ...de teged Sentaval speciel kedvellek. Na jo, Sentat kifejezetten szeretem,...mert regota ismerem :o) Igy alakult.

Nina Skye 2011.07.05. 15:30:47

@Attilajukkaja: ennek orulok, detto:)
mindenki paranoias aki egy bizonyos kozegben eltolt itt egy idot, sok volt a trollkodas ami szemely ellen iranyult, en is szenvedtem, mas meg a velelme miatt miattam .

nem kell tulgondolni , az a megoldas:)

Attilajukkaja 2011.07.05. 15:44:35

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"A bérfarkas szerintem egy jó nick, de ha gondolod, cseréld ki az első betűt az ábcé végének valamelyik betűjére."

Melyik abc-rol van szo???

"Könnyítésül elárulom, hogy nem a Zs az."

Aha. Ezek szerint maradt 9999 masik abc a magyaron kivul. Basszus, nem egy konnyu feladat!

:o)))))

A lenyeg, hogy nem haragszol ;o)

Ujra Divany
Mentsegemre szoljon, hogy azt a tengeriuborkas dolgot kifejezetten Nick-nek irtam. Es pontosan ertettem, mire gondol a legyekkel es szunyogokkal kapcsolatban, csak cikiztem azzal, hogy felreertheto volt a mondatszerkezete. Nick ugyanis nagyon erzekeny az ilyen nyelvi dolgokra :o) )

Ahogy mondjak, rosszkor voltal rossz helyen,...Ezert is ereztem ugy, hogy illene tisztaznom a dolgot. Ezt megtettem.
Reszemrol a tema lezarva..

Attilajukkaja 2011.07.05. 15:45:29

@Nina Skye:

"nem kell tulgondolni , az a megoldas:) "

Altalaban egyetertek,....de neha nem art a ....

nathalie 2011.07.05. 15:46:37

azt hiszem előkeresem én is örökbecsű első beszélgetésemet kéne 1 nickel :D:D:D

Attilajukkaja 2011.07.05. 16:00:03

@nathalie:

"előkeresem én is örökbecsű első beszélgetésemet kéne 1 nickel"

Elnezest. Mirol is van szo?

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:20:03

@Attilajukkaja:
Ööö... hogy úgy mondjam, nem volt egészen baráti a hangvétel. :-)

(De hát a szex minden problémát elsimít. :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:21:53

@nathalie:
Nem, azt nem én írtam, de nudizni tényleg járok. De azt hiszem, a cégnél én vagyok az egyetlen, igazából csak az újak beavató dugásánál vetkőzik mindenki meztelenre. :-)

Meg néha az évközi bacchAnáliákon. :-)

nathalie 2011.07.05. 16:24:27

@Attilajukkaja:
jaj, bocs, nem vettem észre.

szóval, igen, hmm, nem kerültünk volna be a szép magyar beszéd döntőjébe :D

( BSZV: de csak a jó, nem?)

nathalie 2011.07.05. 16:24:36

@Attilajukkaja:
jaj, bocs, nem vettem észre.

szóval, igen, hmm, nem kerültünk volna be a szép magyar beszéd döntőjébe :D

( BSZV: de csak a jó, nem?)

nathalie 2011.07.05. 16:27:22

@Budapesti Szexipari Vállalat:
jaj, de jól összecsaphatunk volna a nudista cikknél!! :D:D

Akkor mi valamit rosszul csinálunk. Bár most rendeltünk a velvet hatására pár felcsatolható műpéniszt, úgyhogy hátha nálunk is lesz ilyen kis ünnepség.. :D

Attilajukkaja 2011.07.05. 16:33:46

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"De hát a szex minden problémát elsimít."

Milyen szex?
Te kivel es en kivel?

Attilajukkaja 2011.07.05. 16:36:58

@nathalie:

"de csak a jó, nem?'

????
Ha te mondod!
????

Amugy tetszik az avatarod.

nathalie 2011.07.05. 16:39:48

@Attilajukkaja:
a némedi marit erre tudtam lecserélni hirtelen, de köszönöm :D

nathalie 2011.07.05. 16:41:14

@Budapesti Szexipari Vállalat:

örülök, reménykedtem is benne, ha már annyira ajánlod magadat, meg a nicked is stb :D
Most mentem.
szia.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:43:00

@nathalie:
Külsősöket nem hívtok meg?
(Bár mondjuk akkor meg minek a műpénisz, ha van igazi... :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:47:53

@Attilajukkaja:
Mint nathalie írta, jó szex.
Hát ha gondolod, akkor egymással, ma épp ráérek :-)
(de részemről mindenképp csak ellenkező neművel :-)
Bár amiről most beszélünk, az nathalie-val, bár egyelőre csak szellemi síkon. :-)

(Hogy a KFT idevágó sorait idézzem:
Áll a balhé az önkiszolgálóban,
embert ölnek, persze még csak szóban. :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:49:34

@nathalie:
Azt mondják, nem kopik el. :-)
És a munkatársaid jó lelkiállapota neked smafu? :-)

(Úgy döntöttem, jószolgálati szexnagykövet leszek. Ez elég jól hangzik. :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 16:54:16

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"részemről mindenképp csak ellenkező neművel"

De kis valogatos vagy!

Amugy velem nehezen menne a dolog, mert a 175 cm/80 kilommal agyon is nyomnalak. Anyukad nem orulne, ha utana meglatna. Az tuti!

Attilajukkaja 2011.07.05. 16:56:28

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"jószolgálati szexnagykövet leszek"

Lehetek az allando testszorod? Tuti vedelmet nyujtanek! 24 oraban.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:58:16

@Attilajukkaja:
Miért, hát a rossz szexben mi a jó? :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 17:00:45

@Attilajukkaja:
Megvan a megoldás: te leszel alul. :-)

(Én 185 centi vagyok, és kb. 95 kiló, a múltkor voltam állapotfelmérésen - pontosabban belecsöppentem egybe -, szerintük 91 lenne az ideális. :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 17:07:55

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"a rossz szexben mi a jó? "

Meg nem gondolkodtam el ezen. Utana kell irodalmaznom, mert ilyenben meg nem volt reszem.
De remelem, nem akarsz tudomanyos bemutatot tartani a temakorben!

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 17:09:07

@Attilajukkaja:
Ismeretlen előttem a terület. Csak a jót ismerem. :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 17:11:34

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"185 centi vagyok, és kb. 95 kiló"

Tenyleg? Ez tetszik :o)
Es milyen nemu vagy?

"De minek nekem testszóró"

Tesztszor! Illetve testor, te buta! :o)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 17:21:40

@Attilajukkaja:
"Es milyen nemu vagy?"

Mikor utoljára pisilni voltam, még határozottan férfias elsődleges nemi jellegeket fedeztem fel magamon. :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 17:42:16

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Hm. Akkor kifejezetten vonzo lehet a 185/95 arany. A parom 186/93. Az a kis pocak mar csak nem jelent nagy gondot, amikor osszecsaptok :o))))
Amelyikotok gyoz, az mosogathat ma este!
Menu: mangoldkrem leves feta sajttal es sult fokhagyma gerezdekkel, tepsiben sult rozmaringos zoldsegek (krumpli, hagyma, sargarepa, gomba, cukkini) es serpenyoben sult lazac. Melle kovi ubi es kimcsi (enyhen hazilag savanyitott koreai csipos kaposzta). Utana idenygyumolcs.
Nagggyon egeszseges! Kicsit fingat,...de kicsire ugye nem adunk :o))))

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 17:53:18

@Attilajukkaja:
Összecsapásról szó sem lehet.
Attila nyert, mehet mosogatni. :-)

Dugást vállalok, verekedést nem. :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 18:02:07

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Hol van mar Attila......?
Amugy sem szereti a halat.! Sem a rakot vagy az osztrigat. Nyersen. Harom csepp citromle es ssssssszlorp a hejabol a szadba. Nyammm.!

Amugy csak most volt idom vegigolvasni az osszes bejegyzest :o)
(Munka kozben csak be-beneztem.)
Hat, ti sem vagytok kispalyasok szegeny Vukkal es Bambival :o)

nathalie 2011.07.05. 18:04:12

@Attilajukkaja:
vukból 15 oldalt már kivégezve :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 18:08:33

@nathalie:

15 oldal hany kivegzett rokat jelent?
(Alkohol nelkul.)

Amugy mi tenyleg joban vagyunk BSzV-vel. Nem akartam en veszekdeni vele! Azert mondtam, hogy felreertes volt a multkori. Tul sok minden esett egybe, ezert hittem, hogy hulyitenek a Divanyon. Valakik.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 18:18:22

@Attilajukkaja:
Mit tudom én, hol van Attila! Te jöttél itt a pároddal. :-)

Hú, és a héja melyik testrészéből van az a ssssssszlorp?

Mondjuk a halat szeretem, a rákkal elvagyok, ha nincs más, de osztrigát pl. én sem eszem, taknyot telente termelek magam is, nem kell külön kagylóból kiszipkáznom, elég csak az orromal csinálni olyat, hogy ssssssszlorp... :-)

De azért szeretem, ha az állat, amit éppen eszek, már nem él.
A disznóból sem harapok ki falatokat az ólban.

nathalie 2011.07.05. 18:32:33

@Budapesti Szexipari Vállalat:
Ti nem jelölitek meg a disznóvágás előtt egy harapással?? :D

nathalie 2011.07.05. 18:33:26

@Attilajukkaja:
értem.
Nekem is nagyon jóravaló fiatalembernek tűnik. :)

Attilajukkaja 2011.07.05. 18:33:44

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Attila adta nekem a Jukka nevet, es sok erdekes dolgot tanultam tole, de mar regen nem o a parom. Nagyon szeretem Attillat, de az eletemet nem vele kellet eltoltenem. Ez igy adodott.
Az nyers osztrigaval en is sokaig gondban voltam. En is valtig allitottam, hogy elo allatot nem, es soha nem nyelek le. Aztan kiprobaltam. Az osztrigan amugy sem latszik, hogy el-e vagy hal. A latvanya tenyleg takonyszeru,, viszont nagyon finom. Citrom nelkul is.
Hogyan kell megenni? Belinkelek neked egy reszletet az egyik kedvenc gasztro-filmembol. Japan, a cime : Tampopo.

www.youtube.com/watch?v=k5KMplmtFmM

nathalie 2011.07.05. 18:36:19

hmm, nem bírom a japo filmeket :(

Attilajukkaja 2011.07.05. 18:38:41

@nathalie:

"nem jelölitek meg a disznóvágás előtt egy harapással?"

:o))))))
Ti hova haraptatok?

Attilajukkaja 2011.07.05. 18:40:28

@nathalie:
Ez egy japo-western. Szerintem birnad!
De azert megnezheted a belinkelt reszt. Szerintem szep :o)

MegLepke 2011.07.05. 18:42:22

Remek a hangulatom/tom/tom/tom, ma van a szülinapom/pom/pom/pom!:)

Helló mindenkinek! ittas szülinapos vagyok, bocs.:)

Attilajukkaja 2011.07.05. 18:45:40

@MegLepke:

Szulinap? Szar lehet,...de azert gratulalok, hogy ezt is megerted :o)))
Volt meglepike?

Attilajukkaja 2011.07.05. 18:47:40

@nathalie:

"nem bírom a japo filmeket"

Nincs olyan kategoria, hogy japo, olasz, amerikai vagy cseh film. Csak JO film van es ROSSZ. Nem gondolod?

MegLepke 2011.07.05. 18:47:58

Neeeem szar, imádom. Szerintem még 50 évesen is magamat fogom ünnepelni!:D Kössze! Hát persze, hogy volt!;)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 18:52:35

@MegLepke:
Akkor boldog szülinapot, hallgasd csak továbbra is az Alma együttest!
(Én is bírom ezt a dalukat. :-)

Most linkelnék neked még szülinapi dalokat (pl. a 30 éves vagyok musicalből), de le van tiltva a munkahelyen a tecső, úgyhogy majd este, ha hazaérek.

Addig bonts fel egy 4 puttonyos tokajit. :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 18:52:54

@MegLepke:
De 50 evesen remelem, hogy mindezt nem egy szexualis zaklatasrol szolo poszton jelented majd be :o)))))

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 18:56:23

@Attilajukkaja:
Hát azt elhiszem, hogy nem lehet tudni, hogy él-e, de az egyértelmű, hogy nem hal, hanem valami kagylóféle. :-)

Nem tudom, ha nagyon nem lenne más, biztos megenném, de amíg van, addig inkább legyen a más. Még ha spenót is, pedig azért se mennék le a terepről... (pedig nem vagyok válogatós, a magyar ételek közül kb. 3-4-féle van, amit nem szívesen eszem meg, de az egzotikusok közül azért mindent nem. És az osztriga nekem már egzotikus).

@MegLepke:
Még nem vagy 50?
A szüleid tudják, hogy ide írogatsz? :-)P

MegLepke 2011.07.05. 18:57:10

@Budapesti Szexipari Vállalat: :DDDD már megvolt, de Bock Chardonnayt bontottunk. mert hát 33, na.:) Kössze!;)

@Attilajukkaja: azt én is!:DD

nathalie 2011.07.05. 19:01:03

@Attilajukkaja:
de van. Egyértelműen vannak japán filmek. :)

Attilajukkaja 2011.07.05. 19:02:00

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Akkor visszatertunk a tengeri uborka temajahoz ;o)
(Az "el-e vagy hal" szojatekra biztos voltam, hogy lecsapsz!)
A magyar etelek kozul en csak 3-4 felet szeretek, mivel nem eszem hust. Vagy amit magyar ember husnak nevez. Hal, rak, takony, kagylo johet :o)

De mostmar ugysem ez a tema, hanem Meglepke szulinapja.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 19:05:08

@Attilajukkaja:
Húst mé nem?

(És mitől lettél 80 kiló akkor? :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 19:08:25

@nathalie:

"Egyértelműen vannak japán filmek. "

Na jo. Kiegyezek egy dontetlenben (we call it a draw). Remelem, a Monthy Python-t szereted:
www.youtube.com/watch?v=dhRUe-gz690

Attilajukkaja 2011.07.05. 19:10:36

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"Húst mé nem?"

Hat, csak.
Nem szeretem.

"És mitől lettél 80 kiló akkor?"

Mert minden mast szeretek!!!!
Ja, es egy lusta diszno vagyok!!!
....Akkor szex ma este?

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 19:17:49

@Attilajukkaja:
Részemről rendben, de mit szól nem Attila? :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 19:24:31

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Szerintem csak a szad nagy :o)))
(Bar, az sem egy hatrany!) De megijednel te tolem!

"mit szól nem Attila?"
Megkerdezzem tole?

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 19:29:08

@Attilajukkaja:
Nem vagyok olyan könnyen ijedős.

Amúeg meg persze, kérdezd, meg megorrol rád, aztán nem eszi meg a répás osztrigát legközelebb. :-)P

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 19:44:43

@Budapesti Szexipari Vállalat:
Na, a válasz elmaradásából arra tippelek, megkérdezted, és nem Attila valami súlyos, kemény tárggyal adott hangot nemtetszésének. :-)

Attilajukkaja 2011.07.05. 19:45:25

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Az osztrigat o szokta kerni tolem (de nem adok neki belole minden nap!), a repat pedig adja hozza desszertnek. Azt is nyersen, egeszben, termeszetesen! Mert ugy egeszseges.

De nem kell mindig kaviar! Vagy repa. Jo az uborka es a jegcsap retek is! Fo a valtozatossag.
A paromnak tetszik, hogy nem vagyok husevo!

Attilajukkaja 2011.07.05. 19:46:41

@Budapesti Szexipari Vállalat:

"a válasz elmaradásából arra tippelek, megkérdezted"

:o))))))

Nem. Csak eppen egy excell tablazatot toltok ki es picit belemerultem. A paromig meg el sem jutottam. Csak a 115.-ik sornal tartok!

Attilajukkaja 2011.07.05. 19:52:54

@nathalie: .

Sajnalom, hogy nem jott be az osztriga japan modra. Szerintem nagyon erzeki a dolog.
Van egy tojasevos jelenet is ugyanabbol a filmbol. Az is nyers.
Azt sem szereted?
www.youtube.com/watch?v=sq6euSHxB1k

Attilajukkaja 2011.07.05. 20:08:50

@Budapesti Szexipari Vállalat:

A valasz elmaradasabol arra tippelek, hogy nem merted kivarni, mit mond nem Attila!!!!

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 20:53:16

@MegLepke:
Az elhanyagolt nemi életű nők megmentője. Egyfajta Teréz apa.

Úgy döntöttem, hogy minden elhanyagolt nemi életű nőn segítek, és cserébe minden alkalomért 1 Ft-ot kérek adományként.
Ebből tervezem felállítani életnagyságú platina-iridium szobromat a parlamant tetejére, a csillag helyére.
Aki nincs megelégedve, természetesen azonnali helyszíni visszafizetési garanciát vállalok.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 20:55:24

@Attilajukkaja:
De, csak közben át kellett mennem emberierőforrás-menedzserbe, és venni némi ételt, hogy legyen holnap is emberi erőforrásom dolgozni. :-)

Mondjuk olyan nőt nem akarok, aki nem ad osztrigát (vagy legalább kagylót) mindennap, amikor kérek. :-)

Kiskræpæk 2011.07.05. 20:59:08

@MegLepke:

héélóó, Lepkiee !
boldog szülinapot Tenéked kívánok ! :))

nathalie 2011.07.05. 22:43:58

@Attilajukkaja:
öööö, hát nem. még a végén egy kiscsirkét köp át a számba... :)

Sentа 2011.07.05. 23:37:49

Lepek, boldog születés napot kívánok és azt, hogy sose legyen nő főnököd :)

nathalie 2011.07.05. 23:39:01

óóó, én egy nő főnök vagyok, ezt most pont elkaptam :)

Sentа 2011.07.05. 23:46:58

Az még önmagában nem baj Nathy, csak ne csinálj úgy közben, mintha pasi lennél. Úgy OK. Cuki főnicsajszik is vannak... de amibe ma szaladtam... én ilyet még nem láttam. Pasiba' se. Mindegy. Mindjárt vége. Jézusmáriaszentjózsef... nincs az a cucc, amivel szét tudnám ütni magam ízibe, hogy ne üssön meg a guta. Most kéne nagyon a Velvet... örjöngeni/nevetni :))) Drága trollok...

nathalie 2011.07.05. 23:49:35

@Sentа:
jesszus, dehogy csinálok! Mondjuk azért a cukitól is messze vagyok:)
Ha gondolod beüvölthetek, hogy a női munkaerőnél nincs rosszabb, aláírás: a női főnök. És akkor nekem ugorhatsz :)) Nöi dolgozó VS női főnök :) ennyit tudok tenni örjöngésed érdekében :)

nathalie 2011.07.05. 23:53:43

ja! nekem volt egy kis kurva női főnököm, mindig az eszét játszotta stb. Amikor a legjobban faszoskodott, mindig aggódó hangon megkérdeztem: minden rendben van otthon? Ettől teljesen kikészült, hogy egy hisztérikus nőként kezelem :)

Sentа 2011.07.06. 00:01:59

:))) Felesleges Nathy, mert közben én is "főnök" vagyok, de a "balfasz" fajta, aki ha végzett a mindennel még hajnali kettőkor nekiáll szendvicseket gyártani az "ügyes kis dolgozó kezeknek" másnapra - mondjuk nincs is olyan, amit ne kérhetnék tőlük... és ez tök jó. Ellenben... networkedblogs.com/k2oMN én iszonyatosan borzalmasannagyonnagyon szeretek dolgozni, de most gondolkodás nélkül abbahagynám, ha szoNbaton nyernék a Lottón. (és aztán már csak karitative a nonprofit szektorban) Mondjuk ahhoz kellene lottózni. De esküszöm... megteszem. Vagy bumm a fejbe :)))

Sentа 2011.07.06. 00:06:52

@nathalie: Ez nem hisztis. Ez egy csak egy következetlen, cezaroman gecc. Mondjam, hogy retekklubos? :)

nathalie 2011.07.06. 00:21:29

@Sentа:
ne lottóz! én beállam a cégnél, mert annyira kis fasza ötletnek tűnt a hülyék adóját fizetni, most meg nem merek kilépni, mert van egy vízióm, hogy én már nem vagyok bent, nem nyerek, ők igen, és csak én leszek az egyetlen hülye aki dolgozni fog a cégben továbbiakban :) Soha nem fogok tudni kiszállni!!! :) a !lottó elindít a lejtőn a végtelen álmodozás és/vagy a rémálom felé.

ez a retekklubbos most kicsit odavágott, nálunk tuti, hogy ennyire nem rossz a helyzet :) Bár tudom, hogy nem nyugtat, de én is a balfasz kategóriát gyarapítom. Mondjuk nálam nem szendvics, hanem a "juj, nem megy, hagyd csak, megcsinálom helyetted, úgy gyorsabb, meg aztán nehogy kikészülj itt nekem.." dolog van.

Most megyek viszont. kitartást Neked!

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.06. 02:49:41

Nabazmeg, én vagyok itt az egyetlen dolgozó, mindenki más főnök?

Pláne a nők?
Szerintem ti még orgazmust is akartok, mi?
Hova jut így a világ, baszd meg...?

(Pár éve voltam a Pólus Centerben moziban, ahol a néger biztonsági őr láttán hangzott el a következő beszélgetés a szomszéd asztalnál még a mozi előtti energianyerés közben:

- A németek nem akarnak háborúzni, a Fradi nem jut fel a másodosztályból, itt meg néger a biztonsági őr. Hova jut így a világ, baszd meg?

Azóta idézgetem. :-)

Senta, te médiázol? Megyek hozzád dolgozni. :-)
(És legalább majd jól megbeszéljük, hogy ha már egymást nem is ismerjük személyesen, ki mást igen a Fekete Lyuktól a 400-ig terjedő közös kocsmaköreinkből. :-)

Sentа 2011.07.06. 07:15:41

BSZV az baxná be a kiskaput ha még médiáznék is... szal' nem. Csak a farvizén evezek - időnként árral szembe':)))
süti beállítások módosítása