Utolsó kommentek

Friss topikok

virtuális kocsma, és csocsóterem hírekkel

Kedves szülék! Tartsátok vigyázó szemeiteket kiskorú sarjaitokon, hogy gondosan elkerüljék a bárt - elvégre a tieitek ők, nem a mieink - nemá' nekünk kellejen eldugulni az erkölcseik védelmében. Yo?

2011.07.09. 10:26 Nina Skye

Damu nem tudja eltartani magát

El van szontyolodva a bunyós macsó Damu Roland. Állítása szerint csak egy szinkronstúdió foglalkoztatja, tudtuk meg a Velvetről. A 37 éves színész jelenleg kiltátástalannak látja helyzetét, nem is várja, hogy máshonnan ajánlatot kapjon, míg az ellene folyó ügy le nem zárul. Damu, akit ismét a bíróságra citáltak pénteken reméli, hogy a dolgok rendeződnek körülötte, és minden visszakerül a régi kerkvágásba. Ha ez ilyen egyszerű lenne Tájszonka.

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://styvette.blog.hu/api/trackback/id/tr23052348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.kakaósbögre 2011.07.09. 10:29:50

legalább lefogy az a széééép,nagy arca....

Nina Skye 2011.07.09. 10:35:25

@kakaósbögre: en nem is ertem ,hogy piszkalja meg akar egy no is:)

dr.kakaósbögre 2011.07.09. 11:08:19

@Nina Skye:
eddig lagalább pénze-vagy annak a látszatja-volt....

SEMTEX 2011.07.09. 11:28:03

Mármint a bordásfalon?

Jó az avatarod Baba, a dögösch és bájos optimális kombinációja:)

Nina Skye 2011.07.09. 12:03:58

@kakaósbögre: ezta faszt meg dorzskesztyuben sem fogdosnam legyen barmennyi penze:)

@SEMTEX: kofi, Sentaval az ujdonsult onmagunkat unnepeltuk egy passzentos kulsovel

SEMTEX 2011.07.09. 14:01:03

@Nina Skye:

hmmmmm:D
Sentáé hun van, vakok javára?

SEMTEX 2011.07.09. 14:05:34

azt hiszem nekem is be kellene újítanom, uncsi már ez az abszintista zongorista

SEMTEX 2011.07.09. 14:06:15

valami instrukció?:D

nathalie 2011.07.09. 19:06:40

szépjónapot!
van itt valaki?

Nina Skye 2011.07.09. 19:49:44

@SEMTEX: Senta megosztja, ha ugy gondolja:)

@nathalie: strandon vazsunk, páncsolunk:)

nathalie 2011.07.09. 19:54:29

@Nina Skye:
én meg dolgozom. nincs igazság :D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.09. 21:05:40

@nathalie:
Pedig jöhettél volna velem nudista strandra.
De jöhetsz holnap is. :-)

nathalie 2011.07.09. 21:16:45

@Budapesti Szexipari Vállalat:
óóó, hát a nudista strandot kihagynám...Nem az én világom :D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.09. 21:27:00

@nathalie:
Egyszer ki kell próbálni, utána már menni fog. :-)

nathalie 2011.07.09. 21:30:11

@Budapesti Szexipari Vállalat:
értem. nem, még mindig nem :)
jó volt a koncert?

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.09. 21:31:53

@nathalie:
Nyugodtan eljöhetsz, elsőre nem kell levetkőzni. :-)
Igen, jó volt.
És az a buli, ahol te voltál?

nathalie 2011.07.09. 21:35:30

@Budapesti Szexipari Vállalat:
valamiért nem akarom olyan emberek meztelen testrészeit bámulni, akiket egyébként sem akarnék meztelenül látni :D meg biztos pirulnék :D:D

Jó volt, bár kicsit összecsaptak az indulatok az este végére fontosabb témakörökben. De azért jó volt.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.09. 21:43:56

@nathalie:
Akkor nézz végig engem. :-)
Pirulás ellen meg van fényvédő krémem. :-)

Gyere ma a Gödörbe, Presszó Tangó Libidó lesz. Gondolom, 11 után kezdenek.

nathalie 2011.07.09. 21:48:51

@Budapesti Szexipari Vállalat:
szerinted képes lennél feledtetni minden más látványt? :D

nem tudok, jönnek majd hozzám.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.09. 21:56:37

@nathalie:
Egyértelmű. :-)

Hozd le őket is. Otthon meleg van, csapolt sör meg nincs, mi jó van abban? :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.09. 22:05:31

@nathalie:
Jöhetnek holnap nudizni is, azt is említsd meg, hátha. :-)

nathalie 2011.07.09. 22:10:59

@Budapesti Szexipari Vállalat:
:D:D szerintem osztatlan sikere lenne a fiúknál, de amikor az első hetvenéves nőt meglátják, megvernek :D:D:D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.09. 23:00:21

@nathalie:
FiúK?
Hát mi lesz ma nálad, csoportszex?
Engem meg kihagysz?
Jellemző...

nathalie 2011.07.09. 23:09:15

@Budapesti Szexipari Vállalat:
úgy néz ki nem lesz csoportsex, mert 11 óra múlt és még sehol senki...

nem mész a koncertre?

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.09. 23:10:59

De, csak dolgoztam. 10 perc múlva megy a következő buszom.
Gyere te is., ha a fiúk már úgysem mennek. Majd ketten csoportszexelünk a koncert után. :-)

nathalie 2011.07.09. 23:14:33

@Budapesti Szexipari Vállalat:
türelmesen várom még őket :D
jó szórakozást:)

nathalie 2011.07.09. 23:18:31

@kakaósbögre:
hát én ezen nagyon jót röhögtem itt egymagamban :D:D:D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 21:54:51

@nathalie:
Na, megvolt a csoportszex?
És jó volt legalább?
(Á, nélkülem nem lehetett az... :-)

Él itt ma valaki?

nathalie 2011.07.10. 22:03:17

@Budapesti Szexipari Vállalat:
hello.
én élek. most fejeztem be a melót. csodás nap volt ez a mai.

nem volt csoport szex. így jártunk:D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 22:19:15

@nathalie:
Csak sima páros, attól vagy így kivirulva?
/me irigy :-)

A koncert jó volt, bár nélküled azért csak olyan kis közepes. :-)

Gyere ki a vár alá, kurva jó idő van, most veszek két doboz sört, és kiülök a Tabánba a várral szembe, levegőzni.

Aztán majd hazagyaloglok.

Ja, a nudin voltak tük jó csajok is. Sajnos, nem egyedül. :-)
(Mondjuk ha egyedül lennének sem mernék odamenni. Túl direkt.)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 22:24:24

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Ja, éjjel 1-ig ki van világítva, nagyon jól néz ki szemből. Szoktam ilyen Tabánba kiülést csinálni kánikulai éjszaka, a lakásomban úgyis olyan, mint a kemencében parázskivétel után
H valami havernak van kedve meg ideje, akkor vele, ha nincs, akkor egyedül is. Meg időnként a helyi szabszokkal, akik szintén szeretnek szép látványra sörözni. :-)
(Már ismerem őket pár éve, ha arra haladok, nappal is meghívnak egy sörre. Úgyhogy ha látom, hogy kint vannak, meg van nálam elég pénz, akkor néha én is őket, hálistennek van a közelben egy csomó bolt, éjjel-nappali is, és az I. kerben nincs tiltva az éjszakai piaráusítás, és mindig van behűve sör. :-)

nathalie 2011.07.10. 22:31:00

@Budapesti Szexipari Vállalat:
a vár tőlem nagyon messze van. és nem kurva jó idő van, hanem szörnyű :D van vagy hatvan fok. most fogok beállni a hidegzuhany alá.

még mindig nem tudom megérteni ezt a nudizás dolgot. :D Tudod, ez olyan téma, hogy valaki mellette és csinálja, valaki ellene és soha nem csinálja. vagyis nem vagyok ellene, de egyszerűen nem értem miért kellene egy csomó idegen emberrel meztelenül szaladgálnom. :D:D
lehet, hogy én ehhez nem vagyok elég felnőtt?
hali, és ha tele van jó nővel, akkor szoktak problémáid lenni? szóval tudod hogyan... ez mindig is érdekelt. :D

én is bontok egy sört és kiülök az erkélyemre.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 22:38:48

@nathalie:
Kint most marha jó idő van.
Nem baj, ha messze van tőled a vár, indulj el, nem fog elszaladni. :-)
Majd hazakísérlek. (Vagy alhatsz nálam. :-)P
(Tegnap mondta az egyik pultos csaj egy kocsmában, hogy annyira fáradt, mindjárt elalszik, mondtam neki, hogy szerintem egy csomóan szívesen lefektetnék a jelen levők közül. :-)

Nem kell szaladgálnod, elég lefeküdni, meg néha esetleg bemenni a vízbe (van ott egy nagy tó, vagy 400x1000 méteres).

Nem, nem szoktak problémáim lenni, talán az első 1-2 alkalommal voltak, aztán az ember megszokja.
(Amikor meg kell, akkor kiválóan működik. Ezt is megszokja az ember. Pavlovi reflexek, vagy mittudomén. :-)

Vettem a Lidlben almás, körtés és málnás cidert (299 Ft/fél liter, ciderben kifejezetten olcsó, finn), azt hiszem, le fogom tesztelni őket.

nathalie 2011.07.10. 22:48:22

@Budapesti Szexipari Vállalat:
nálam almás borsodi van. 269 ft/fél liter. :D:D cidert nem szeretem annyira. múltkor kaptam egy karton körtéset, győztem elosztogatni.

miért nem vitted Te haza a pultos lányt? :D volt egy ismerősöm, aki mindig a pultos lányokra gerjedt. Jó fáradtakra, bunkókra a műszak végén. Mindig azt mondta, hogy a kihívás a pultos lányt hazavinni a buli végén, nem a félrészeg szórakozó lányokat :D

nekem is volt már rengeteg éjszakai fürdés meztelnül, de hát akkor sötét van, és jó esetben félrészeg is vagy :D

kiültem az erkélyre. jó idő van.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 23:05:18

@nathalie:
Na, hát ez pont olyan, csak nem vagy félrészeg, meg világos van. Azt hiszem, éjszaka csak a kádamban fürödtem meztelenül, és társaságban is csak 2-3 alkalommal. Dugni jobbanszeretek ágyban, világéletemben kényelmes típus voltam (na jó, azért ha minden kötél szakadt, máshol is megesett, mondjuk Batthyány téri hajókikötő ramápája a Parlamanttel szemben, sokat kellett várni az éjszakai buszra, valamivel el kellett ütni az időt, az idő meg jó volt :-).
Igen, lehet, hgoy a pultos csajoknál kéne próbálkozni, a legtöbb helyen kifejezetten kedvelnek, az egyik épp tegnap hívott meg a születésnapi bulijára. :-)
(Meg voltak olyan gödrös pultos csajok, akik úgy mutattak be a privát barátaiknak, hogy "a kedvenc vendégem" :-) - pedig borravalót sem adok, illetve eleinte adtam, de nem fogadták el, mert nem kapják meg, és ezért törzsvendégektől nem veszik el.)
De túl öreg vagyok hozzájuk, meg átverni sem akarom őket, van nekik elég bajuk nélkülem is. Nem hiszem, hogy egyéjszakás bulikra vágynának, némelyik sírta már el a bánatát a vállamon olyan vendég miatt, akivel elment, és ő többet remélt, mint amit a vengéd adott (1 éjszaka kontra együttjárás).

Nekem nincs erkélyem, a függőfolyosóra meg csak más ablaka alá/elé tudnék kiülni, az nem az igazi, mindenki nyitott ablaknál alszik ilyenkor a meleg miatt.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 23:06:17

(mármint a társaság a kádamban volt, és mindig egy nő személyében :-)

nathalie 2011.07.10. 23:14:51

@Budapesti Szexipari Vállalat:
köszönöm,hogy pontosítottál a kádas történettel kapcsolatban :D

nem feltétlenül dugni jártunk az éjszakai fürdőzéskor a balatonba :D
buli után, amikor várni kellett a hajnali vonatot, meg ha valaki nyaralójába voltunk, akkor mindig lementünk éjszaka vagy hajnalban fürdeni. ha nem volt nálunk váltás ruha és fel akartunk szállni a buszra akkor kénytelenek voltunk ruha nélkül :D. mondjuk a fiúk általában jófejek voltak és odaadták a polóikat.

hála istennek soha nem kellett pultoznom. egy rohadt fárasztó meló. engem biztos kirúgnának egy héten belül, mert nem lenne türelmem a sok részeg hülyéhez. Én lennék a legparasztabb pultos lány ever :D:D:D

azt hiszem most szívnak az alattam lévő erkélyen vagy lakásban, mert kurvára jön a szaga :D:D

nathalie 2011.07.10. 23:18:59

ruha nélkül fürden és nem ruha nélkül felszállni a buszra... :D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 23:27:01

@nathalie:
Nem feltétlenül dugni? Akkor meg minek? És akkor nem zavart, hogy vegyes társaságban meztelenkedsz, egy csomó olyan fiúval, akitől nem akarsz semmit, és látod az éjféli harangjátékot? :-)
Meg hogy ők is látnak téged?
Mert a nudi kb. ugyanez.
(Vízben nem jó dugni, lemossa a kenőanyagot.:-)
Persze ahhoz, hogy tudd, egyszer ki kell próbálni.

A Balatont sosem szerettem, akkor jártam oda gyakrabban, amikor egy tihanyi csajom volt. De mindig csak az északi partra, a délin talán 2 napot töltöttem összesen.

Igen, a pultozás elég lélekölő. Mivel tudom, én próbálok jó fej lenni velük.
Én pultoztam fiatal koromban, csak akkor még nem pultosnak, hanem csaposnak hívtak a helyi becsületsüllyesztőben Miskolcon. :-)
(Na, mondjuk ahhoz képest a mai belvárosi kocsmák maga a mennyország és a Hilton keveréke. :-)

Kérj egy slukkot, és utána már nem zavar. :-)

(Mondom én, aki se cigit, se füvet soha. :-)
Bár mindkettőt kipróbáltam, de egyik sem jött be, és nem vagyok elég kitartó ahhoz, hogy rászokhattam volna. :-)
(Biztos ezért nem szeretem a Guinness sört sem.)

Na, még megvárlak, aztán megyek én is a Tabánba, akkor még 1 órán át nézelődhetek. Fél 2 körül itthon vagyok megint, hacsak közbe nem jön valami. :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 23:27:33

@nathalie:
Pedig utóbbi izgalmasabb lett vona mindenkinek. :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 23:36:26

@nathalie:
Volt már olyan.
Na megyek, ha vagy még fél 2-kor, akkor jelentkezem még.

Ha nem, akkor jó éjt.

nathalie 2011.07.10. 23:36:37

@Budapesti Szexipari Vállalat:

déli parti vagyok, és ha buli volt akkor mindig mentünk fürdeni. vak sötét volt, senkiből nem láttál szinte semmit :D szóval nem volt harangjáték :D:D
a vízben dugással kapcsolatban egyet kell értsek :D

én meg az északira alig jártam. május elseje Badacsony. minden évben egyszer.

ha pultoznom kellene akkor a másik lehetőség ami megfogalmazódott bennem most, hogy alkoholista lennék. tuti iszogatnék :D:D

jó sörözért akkor. Mi jöhetne közbe? bulivá akalul az este? :D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.10. 23:37:16

Volt már olyan.
Na, akkor megyek, fél 2 körül még benézek, ha vagy még.

Ha nem, akkor jó éjt.

nathalie 2011.07.11. 01:36:35

@Budapesti Szexipari Vállalat:
én pont most készültem menni :D
jó volt?

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.11. 01:36:41

Na, én vissza.
Evribadi went szpaty?

nathalie 2011.07.11. 01:37:08

valóban hülye a blogmotor

nathalie 2011.07.11. 01:52:05

aha. sorozatot néztem, aztán elszaladt az idő.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.11. 01:52:54

Jó volt, ez a budai vár egy csoda.
Éjjel kivilágítva is, meg nappal is, mindig megcsodálom, hogy amikor megy le a nap, és már az egész váralja sötét, a várat még akkor is bevilágítja. Lehet szidni a Kányaváriakat (aka Habsburg :-), de építkezni, azt tudtak a gecik.

Igazából 3 kívánságom van az életben:
Megdugni egyszer Claudia Schiffert és Gwyneth Palrowt
Elvenni feleségül Keira knightleyt
Szerezni két 50 négyzetméter körüli lakást a budai vár legfelső emeletén, egy Budára, egy Pestre nézőt

Az első kettő sokkal könnyebben teljesíthetőnek látszik. :-)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.11. 01:54:21

@nathalie:
Milyen sorozatot adnak ilyenkor?

(Utoljára akkor láttam sorozatot, amikor katona voltam. 30 részes volt, AMD-65M típusú gépkarabély adta. :-)

nathalie 2011.07.11. 02:01:07

@Budapesti Szexipari Vállalat:
óóó, baszki. Paltrow az egyik legrondább, legidegesítőbb nő hollywoodban. számomra. :D:D
A másik kettő sem szívem csücske... :D No de nem is rólam van itt most szó, meg hogy nekem ki tetszik :D

rescue me- néztem. gépen volt pár rész az utolsó évadból. általában nem nézek tv-t.

nekem a három kívánságom:
- tengerpartra költözni, ahol mindenfajta nagyobb megerőltetés nélkül egy semmittevő életet tudnék biztosítani magamnak. lenne valami alibi munkám, hogy ne érezzem magam haszontalannak és semmin nem kellene aggódnom.
- brad pittel bármit csinálni
- az utolsót még át kell gondolnom :D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.11. 02:05:23

@nathalie:
Paltrow angol. :-)
Na jó, ha gondolod, felveszlek a listára, ne mondd, hogy velem nem lehet beszélni. :-)
(Egyben azt hiszem, ezzel megtaláltam neked az utolsó pontot. :-)

Keira Knightley meg egy nagyon jó és jó fej csaj.
(Szerinted lemondana valaki más egy Bond-filmet arra hivatkozva, hogy szerinte neki túl kicsi a melle ahhoz, hogy Bond-lány legyen?)

nathalie 2011.07.11. 02:11:00

@Budapesti Szexipari Vállalat:
de nem ott él! vagy legalábbis nem angol filmekben szerepel!! nem? mondjuk abszolut nem nézek tőle filmet, mert rosszul vagyok tőle, úgyhogy lehet hogy akkor angol filmekben szerepel. mindegy. utálom :D

Keira K-t nem ismerem, tehát lehet, hogy jó fej csaj, de szar színész :D Na jó, a vágy és vezeklésben nem volt rossz, az arthuros bizbazban meg mindenki szar lett volna, mert az a film értékelhetetlen.
Egyébként nem kicsi a melle, hanem nincs melle. :D:D:D:-P

na, megvárom, amíg megvéded a lányokat, aztán megyek aludni, mert holnap rémálom napom lesz.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.11. 02:19:28

@nathalie:
GP szerintem nagyon csinos, és emberileg is rendben van, lásd pl. mióta gyerekei vannak, nem vele van tele a bulvársajtó, bár addig sem volt. Szerintem irigykecc, mert ő már dugott Pitt-tel. :-)
Ja, és Angliában él férjestül, gyerekestül, persze szerepel amcsi filmekben is, abban van a pénz.
Schiffer szerintem minden férfinál alapvetés, mint a nőknél Brad Pitt, erről szerintem nem is kell többet mondani. :-)
Keirának meg igenis van melle, pont akkora, amekkora kell. Én becsülöm a kicsit. :-)
És szerintem színésznek is jó. (Szerintem ő is angol.)
Az Arthur-filmet most akarom majd megnézni, épp miatta. Felvettem pár hete videóra. :-)

nathalie 2011.07.11. 02:26:03

@Budapesti Szexipari Vállalat:
na szóval tudtam, hogy le fogok bukni. Joliet is gyűlölöm :D Még azért azt elmondanám, hogy a paltrownak olyan a fejszerkezete mint a barátok köztből a csapos lánynak, a géza volt csajának, nekem nem tetszenek ezek az ásó állú lányok. :D:D meg az a nő olyan hercegnős is, vagy olyan úrilányos stb
schiffer oké
keira esetében sajnos nem jutunk dűlőre. mindesetre akkor nekem jóval nagyobb van mint amekkora KELL :D:D
az arthurra készülj fel. clive owen nekem bejövős, de az a film nagyon gagyi lett. persze én a rettenthetetlent, hazafit sem szeretem a sok pátosz és egyéb nyálas faszság miatt, mely miatt a férfi ismerőseim úgy néznek rám,mintha gyerekeket öltem volna. Szóval lehet, hogy az én véleményem ebben a témakörben nem számít. ezekben a kardozós-baszós filmekben nem szokott azonos lenni a véleményem a fiúkkal. :D

most viszont megyek. jó éjszakát.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.11. 02:33:57

@nathalie:
De abszolút nem olyan a fejszerkezete, nagyon csinos, arányos arca van.

Nem probléma, a melleddel majd kompromisszumot kötök. :-)
Szinte senki sem lehet tökéletes, magamon kívül nem is nagyon ismerek mást, aki az lenne. :-)

Miért, ez a film baszós is? Aszittem, csak kardozós. :-)

Jó éjt, azt hiszem, egy zuhany után én is hibernálom magam.
(Bár erősen gondolkodtam rajta, hogy fogom a hálózsákom, és kimegyek a parkba aludni, ott elviselhető a hőmérséklet. :-)

nathalie 2011.07.11. 08:36:26

@Budapesti Szexipari Vállalat:
nem fogunk akkor egyetérteni a paltrow ügyben. :D

emlékeim szerint azért a keira-nak alá vág az owen gyereknek, így már kardozós -baszósnak számít.

jó reggelt egyébként.

Rodzservoterz 2011.07.11. 09:27:18

Mindenféle rasszizmus nélkül csak ennyi: cigány.

nathalie 2011.07.11. 09:29:53

@Rodzservoterz:
mindenfajta rasszizmus nélkül: ezt több cikkhez is írhatjuk ma :D:D

(hirtelen azt hittem a claudiához írtad, gratulálni is akartam, hogy elkaptad a lényeget, de itt is ugyanúgy megállja a helyét :D )

Nina Skye 2011.07.11. 09:37:02

@Rodzservoterz: a dagadt punyesz fajtabol raadasul.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.11. 13:38:41

@nathalie:
Nem baj, elég, ha a fontosabb ügyekben egyetértünk.
Szex, Dorog, rakendroll.
Az utóbbi kettőben nem is olyan lényeges. :-)

Majd egyszer megnézem, de nem tudom, mikor, mert ma PUF a ZP-ben, holnap munkatársi itatás, szerdán Anna &the Barbies az A38-on ÉS Vad Fruttik a ZP-ben, szóval eddig elég szoros hétnek látszik.

nathalie 2011.07.11. 14:38:59

@Budapesti Szexipari Vállalat:
úristen. minden nap koncertre jársz? és én még egy-két volt faszimnak panaszkodtam a koncertek miatt :D:D
süti beállítások módosítása