Utolsó kommentek

Friss topikok

virtuális kocsma, és csocsóterem hírekkel

Kedves szülék! Tartsátok vigyázó szemeiteket kiskorú sarjaitokon, hogy gondosan elkerüljék a bárt - elvégre a tieitek ők, nem a mieink - nemá' nekünk kellejen eldugulni az erkölcseik védelmében. Yo?

2011.07.02. 15:06 Nina Skye

Liptai Klaudia újra szerelmes. Meg újra, és újra....

Klaudia a magyar promivilág szőke femme fatale-ja nem akar sokat. Szerelmet. Ha nincs, hát elveszi máshonnan. Szeretőt. Nincs? Sebaj, majd elveszi másét. Nyugalmat. Nincs?

Miközben a felesége őrjöng, B.Péter a Mokka főszerkesztője Klaudiával tervezi a következő hátralévőt, sejteti a Hot magazin. Az állítólagos szerelmespár próbálja bagatellizálni kapcsolatuk minőségét, de két hónappal ezelőtt a feleség fülébe jutott, hogy férje még mindig félrelép Klaudiával. Azóta mindkettejük élete egy pokol, aminek a gyerekek ihatják meg a levét, hisz a férfinak- a várható számonkéréstől tartva- nem igazán fűlik a foga a hazamenetelhez egy ideje.

 Hogy mi igaz ebből nem tudjuk de igazából nem is lényeges, vajon Klaudia magával mikor számol el végre?

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://styvette.blog.hu/api/trackback/id/tr303032630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nina Skye 2011.07.02. 15:43:09

Hat itt Hars, ti nem latjatok?

nathalie 2011.07.02. 15:44:54

utálom azokat akik elveszik másét, főleg a nőket.

Ez a faszi is ronda?

► Hárslevelű™ 2011.07.02. 16:08:14

hát őőőőőőőőő én nem látom, amíg egy valaki hozzá nem szól legalább

► Hárslevelű™ 2011.07.02. 16:08:45

@nathalie:

egyet kell értsek

mint általában.........

nathalie 2011.07.02. 16:19:19

@► Hárslevelű™:

köszönöm. ma mindenképpen mindenben egyet kell értenünk. Mai törékeny lelkem nem viselne el semmilyen ellentétet. :)

Hány éves a claudia egyébként? 40? Annyira nehéz már abban a korban faszit fogni? A gregor berni is csak másét tudta összeszedni. Azt ugye nem jelenthetjük ki, hogy a probléma az lenne, hogy jóképűt keresnének és az összes foglalt.
Annyira ideges lennék nőként, ha a férjem x év házasság után két gyerek mellett egy ilyen liptai claudiát, gregor bernit szedne össze. Úgy érezném, hogy nem csak hogy egy szeméthez mentem férjhez, de még egy idiótához is. örök szerelem mi? mekkora hülyék vannak a világban.

Nina Skye 2011.07.02. 16:29:10

@► Hárslevelű™: a fejlecben hja rakattintasz a StYvettere, akkor mindig a legujabb poszt lesz felul

Nina Skye 2011.07.02. 16:30:03

@nathalie: mi tortent azon a banyabulin? en elvbol nem jarok el nokkel sehova, kiv. Senta, meg az unokanoverem, akivel poenkodni tudunk, meg szemelyiseget cserelni, mert ugyanolyan barom mint en, meg kicsit hasonlit is, iszonyat sztorijaim vannak, de ha azt ide beirom kinyirnak.D

Nina Skye 2011.07.02. 16:33:56

@Nina Skye: mondjuk Sentaval is regen rugtunk ki a hambol

kyskalacs . 2011.07.02. 16:40:23

agyatlan ösztönkanca

Nina Skye 2011.07.02. 16:42:40

@kyskalacs .: oszló ribi:D

*erre emlekszel meg?

kyskalacs . 2011.07.02. 16:45:58

baszatlan öklös kapca

nathalie 2011.07.02. 16:56:22

@Nina Skye:
Hát én sem szoktam nagyon. De most egyik csajnak születésnapja volt. Nem ismertem a többi nőt. illet megjelennem.
Táncolok, egyik csaj, aki már a buli elejtől azon izgult, hogy neki kialakulóban lévő kapcsolata van, ezért nem szabad fasziznia, elkezd baszatni: az a gyerek téged, néz, az a gyerek téged néz, teccel neki, teccel neki, teccel neki. Megölt egyszerűen. azt se tudtam milyen fasziról beszélt. Nem is nagyon érdekelt., megnéztem, átlagos faszi, bámul Nem bírom a pofámba bámulókat fél méterről. közben nem hagyott békén a lány, elmentem, leültem, visszamentem később folytattuk ugyanezt. kérdeztem tőle, hogy így csináljátok ti ezt kisbarátnőkkel? jaj, bocsi, bocsi, hagylak. köszi. Aztán egy perc. már a gyerekkel beszél, majd jön hozzám, és elkezd megint baszatni, akkor közöltem vele, hogy én nem ragaszkodnék hozzá, hogy ma meg legyek baszva. ok, érti, vihog, persze. ő sem, persze. Tíz perc múlva már a többieknek mondja. majd újra nekem. A végén lesmárolta a gyereket két óra kűszködés után:):) Majd odajött hozzám, és közölte, hogy juj, mégis befasziztam, pont azzal a gyerekkel akinek te jött be. Egészségedre. Az est fénypontja az volt, amikor ezután a gyerek betámolygott utánam a wc-be, hogy nem -e lehetne e?
A lány szerelmes lett és a vigohását kellett hallgatni, hogy micsoda főnyereményt talált. Ekkor már lekerült rólam a nyomás és elmoziztam. Nem tudok ezekre mit mondani. Az én három darab barátnőm nem ilyen. nem vagyok én ezekhez hozzászokva, na :)

nathalie 2011.07.02. 16:57:30

@► Hárslevelű™:

kicsit másnapos vagyok, azt hiszem...

Nina Skye 2011.07.02. 17:01:30

@nathalie: ha paros buliba szinglikent mesz ez van mindig, ha a tobbi is szingli, akkor meg azert utal mindenki mindekit, mert konkurrens erdekek vannak, meg akkor is, ha egyik pasi sem tetszik, de az ember lanya tetszeni akar, es ezert allando versenyben van.
Nekem is volt mar, hogy majdnem megteptek, meg egyszer nemreg is, de en kirohogom oket, tepjen, ha akar.
A hulyeket meg ugyis osszefujja a szel.

nathalie 2011.07.02. 17:06:29

@Nina Skye:
ja, az láttam, hogy sokan feszülnek a kereszten, mert ma aztán meg kell találni a lovagot.
Én mindig a fiú barátaimmal bulizok, van ott lány is, valaki barátnője, ismerőse stb, de ott nincs ilyen jellegű nyomás. Érezd jól magad. ennyi.
mindesetre nyugtató, hogy egy évig nem kell ilyenen többet résztvennem :)

dr.kakaósbögre 2011.07.02. 17:06:55

miket tud meg az ember...

nathalie 2011.07.02. 17:07:51

@kakaósbögre:
ööö, Te voltál a lány? :):)

► Hárslevelű™ 2011.07.02. 17:08:30

már megérte felkelni...
:D

dr.kakaósbögre 2011.07.02. 17:10:23

@nathalie: én nem járok ilyen bulikba.

Müller őrmester 2011.07.03. 09:17:16

Izé. Hétköznapi történet.
süti beállítások módosítása