Utolsó kommentek

Friss topikok

virtuális kocsma, és csocsóterem hírekkel

Kedves szülék! Tartsátok vigyázó szemeiteket kiskorú sarjaitokon, hogy gondosan elkerüljék a bárt - elvégre a tieitek ők, nem a mieink - nemá' nekünk kellejen eldugulni az erkölcseik védelmében. Yo?

2011.07.18. 06:07 Nina Skye

Ricky Martin cikke a melegek házasságáról értekezőknek

Címkék: én meleg az baba martin rizs székrekedés ricky elton bezzeg puffasztott hónaljkutya időmben

Bár Ricky nem házas csak meleg-ezért nyilvánvalóan hátrányos helyzetűnek számít Rozséka szemében-úgy tűnik mellette is elrobogott a partyvonat. A róla szóló hírek kifulladnak annak taglalásában, hogy a gyermekeivel a kereveten heverészik, vagy a tengerparton építenek Angyalbárt a homokból. A nemrég kaminautoló énekest a minap fenyegették meg épp londoni fellépése alatt a Twitteren, ami miatt kicsit beparázott, de a rendőrség azonnal akcióba lendült. Az egykori pinamágnes szeximbólum ma már öregedő tyúkanyóként éli életét, vigyázva tojásaira-különösebb kilengéséről vagy botrányról nem tudunk. Like.

160 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://styvette.blog.hu/api/trackback/id/tr123075922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rodzservoterz 2011.07.18. 08:39:39

Először is: Nina, ne kelj fel ilyen korán, mert sok az elütés!
Másodszor: Nem tudom értelmezni az első mondatodat.
Harmadszor: Ratyi Martint nem én fenyegettem meg, bár a cikk ezt sugallja.

Nina Skye 2011.07.18. 08:49:25

@Rodzservoterz: :DDDDD

( az egy db ű betut javitottam, es vszinuleg lefoglalt a nickelodeonon, hogy ket diszno egy kenguruval parolazott, ezert az elutes:)

Rodzservoterz 2011.07.18. 08:54:12

Többi cikkel együtt értettem a sok elütést.

Nina Skye 2011.07.18. 09:03:38

@Rodzservoterz: belefer, legalabb van mit cikizni:)

Rodzservoterz 2011.07.18. 09:42:56

Posztoló hülye. Nina, hogy lehet megoldani, hogy ne kelljen a következő oldalra kattintani, és mondjuk 5nél több hír legyen egy oldalon?

Nina Skye 2011.07.18. 09:45:48

@Rodzservoterz: meg lehet, de akkor esztetikailag meg benabb, mint most, tul suru lesz az oldal, ha keresel valamit, oldalt megtalalod az archivumban-mindenesetre konzultalok az igazgatotanaccsal ezugyben

Rodzservoterz 2011.07.18. 09:49:46

Megtisztelő a látható igyekezet.

nathalie 2011.07.18. 11:13:42

továbbra sem támogatom meleg párok örökbefogadásosdiát. ez van.

Sentа 2011.07.18. 11:24:26

én a seggfejek (szülésést, meg) örökbefogadását nem támogatom, ha meleg, ha nem.

nathalie 2011.07.18. 11:28:52

ja, meg azt sem támogatom, amikor beadjuk a gyereket, aztán rokon meg örökbefogadja, hogy kapjunk segélyt.
De ez egy másik fajta probléma :D

Rodzservoterz 2011.07.18. 11:31:57

A seggfejek fizikailag képesek erre, a buzik nem.

Nina Skye 2011.07.18. 11:33:36

en tovabbra is tamogatom, hogy melegek IS fogadhassanak orokbe-ugyanugy nem mindegyik par, ahogyan a heteroknal is megnezik hova kerulnek a babakok.

nathalie 2011.07.18. 11:38:36

semmi bajom a melegekkel, de valahol meg kell húzni a határokat... Nekem továbbra is a normális kapcsolatot a hetero kapcsolat jelenti, tehát e szerint a felfogás szerint egy gyermek ne nevelkedjen nem normális kapcsolatban.
tudom, tudom. kinek mi a normális...

Nina Skye 2011.07.18. 11:43:20

@nathalie: akkor vegyuk el a gyereket minden elvalt szulotol is-hisz az sem normalis felallasnak szamit-es akkor itt most nem a heteroba, hanem a parba kotok bele.

nathalie 2011.07.18. 11:47:55

@Nina Skye:
nem-nem. azért mert valami rossz (alkoholistáknak vannak gyerekeik, elvált szülőknek stb) még nem kell megtetézni azzal, hogy csinálunk mesterségesen egy újabb "rossz" helyzetet a gyerekeknek. Ez nem oldja meg az elvált szülők problémát, viszont teremt az "egyenlőség" elvén egy újabb gyerekek számára kétségtelenül nem "normális" helyzetet
Vannak természetesen fenntartásaim a saját hozzáállásommal kapcsolatban is. hiszen valószínű egy kisgyermeknek jobb helye van egy milliárdos meleg pár mellett mint timbuktuban az árvaházban, de továbbra is tartom, hogy valahol meg kell húzni a határokat. én itt húztam meg magamban.
AZ meg nagyon nem oké, hogy nőknek fizetünk, hogy hordják ki a gyermekünket. mit a csirke nevelde. mindenkit minősít, aki ilyenbe részt vesz.

Rodzservoterz 2011.07.18. 11:49:24

Nina, elválás, szülő halála, ezek mind KÉSŐBBI körülmények, amik alakultak, nem pedig 2 fasszal rendelkező akar egy biológiailag lehetetlen dolgot, de nem folytatom a vitát, mert unalmas. :)

Sentа 2011.07.18. 11:56:41

Én szívesebben lennék 2 normális meleg gyereke, mint két kreténé - és ehhez nem kell alkoholistának sem lenni.

Rodzservoterz 2011.07.18. 11:59:18

Szerintem ez olyan, mint a kosárlabda. Szeretnék kurva jó lenni benne, de 173 centi vagyok, nincs esélyem a 220asok között. Elfogadom. Nem ordibálok, hogy vegyék alacsonyabbra a palánkot, meg más dobjon a nevemben.
Ez van. Szerezett jog a fasszal és puncival rendelkezők között a gyereknemzés. 2 fassszal rendelkező között nem. Akármit csinálnak.

nathalie 2011.07.18. 12:00:04

most már én is szívesebben lennék, de lehet nyolcévesen nagyobb gondot jelentett volna két meleg szülő, mint két, kicsit hülyébb, kretén szülő.

nathalie 2011.07.18. 12:04:04

én is hasonlóan gondolom mint Rodzserviterz. Melegek, ezt vállalták, nem kaphatnak meg mindent. Tudom, hogy valakinek ez szívtelen dolog, de akkor is ez van.
Valamint nekem tényleg elegem van abból, hogy úgy kell tekintenem a kapcsolatukat mint ha ez normális lenne. Nem az! elfogadom, békén hagyom őket, de ez akkor sem normális. És ezt a legtöbb ember így gondolja. ha nem így gondolnák, akkor a hetero párok már az elejétől arra nevelnék a gyerekeiket, hogy nem kell ám csak a kis zsófit nézni az oviban, ott van a zsoltika is, az is lehet a kis szerelemed...

Sentа 2011.07.18. 12:06:23

@Rodzservoterz: nem is gyereknemzésre gyúrnak, hanem nevelésre.

@nathalie: nekem 2 meleg barátom van, akinek gyereke is. soha semmi gondjuk nem volt a helyzettel, s most tininek vígan hajkurásszák a csajokat. (mindkettő fiú - teszem hozzá:)

Sentа 2011.07.18. 12:09:27

nathalie 2011.07.18. 12:04:04

én is hasonlóan gondolom mint Rodzserviterz. Melegek, ezt vállalták, nem kaphatnak meg mindent.

Jesszusom, mi az, hogy EZT VÁLLALTÁK? Ezt kapták... ha akarják, ha nem, ez egy adottság, amiről nem tehetnek. (kivéve a megélhetési buzik)

Rodzservoterz 2011.07.18. 12:09:47

@Sentа:

Értem, Senta, amit beszélsz, ellenben el kéne fogadni: nem tehetsz meg mindent, ha nem vagy rá képes.

nathalie 2011.07.18. 12:12:10

@Sentа:
nekem is van meleg ismerősöm, bár nekik nincs gyerekük. Ha szóba kerül, tudják a véleményemet. Nem gondolom, hogy pl ők rosszabbul nevelnék a gyereküket, ha lenne, vagy később probléma lenne belőle, de mi van ha másoknál igen. általában oda érünk mindig, hogy nekem ez nem normális :) Nem tudok ettől elvonatkoztatni. teljesen érhetetlen számomra, hogy egy rácz károly hogyan nevelhet gyereket. Én magam sem tudtam követni, hogy most milyen nemű...

nathalie 2011.07.18. 12:13:19

@Sentа:
rosszul fejeztem ki magam, én sem vállaltam hogy nő vagyok és a szakmámban mindig kevesebb lesz a fizetésem.. akkor így jártak. ezt kellett volna írnom.figyelmetlenség volt.

Sentа 2011.07.18. 12:14:50

@Rodzservoterz: ez önmagában nekem satnya érv, hiszen a heterok nagy százaléka sem tehet meg mindent, ha nem képes rá. Pl nem nevelhet épkézláb kölyköt, ha egy seggfej. :)

Sentа 2011.07.18. 12:19:05

@nathalie: Terkát - vagy kit?! - én sem értem :)

Rodzservoterz 2011.07.18. 12:20:05

Ismétlem: Tehet valamit, mert BIOLÓGIAILAG képes rá nem egyenlő a tehet valamit a képességei szerint. Nem lenne baj, ha megértenéd. :)

nathalie 2011.07.18. 12:22:08

@Sentа:
terka a terry black? igen, őt nem értem :D

Sentа 2011.07.18. 12:33:26

@Rodzservoterz: értem, de ez nekem önmagában nem érv. Látjuk hányan képesek biológiailag összetöcskölni vmit és az hova vezet... érted.

@nathalie: jaja :) esetében pl kreténség miatt én is simán megvétóztam volna...

Rodzservoterz 2011.07.18. 12:38:26

Mindegy, hogy hova vezet, képes rá biológiailag, tehát van joga. Ahogy ha elmúltál 18, és nem vagy eltiltva a közügyektől, szavazhatsz. Hogy kire, az már más kérdés, de jogod van hozzá. Kevered a dolgokat erősen.

Sentа 2011.07.18. 12:56:40

@Rodzservoterz: Mi köze a jognak ebben a formában a nemzési képességhez? A jogot mi adjuk vagy nem, egy csinált dolog. Különben is... képesek nemzeni. Képesek biológiailag gyermeket létrehozni, csak nem együtt. Éppen ezért ugye van meleg aki béranyázik, aki nem ragaszkodik a saját véréhez, az örökbefogadni igyekszik... Szóval ez az érved sztem önmagában eléggé fapados.

Rodzservoterz 2011.07.18. 13:00:00

"csak nem együtt"...írod. Kedves, Senta, ez a lényeg, NEM EGYÜTT. :) Többet nem kívánok ehhez hozzászólni. Üdv! :)

Sentа 2011.07.18. 13:02:20

@Rodzservoterz: Ééééééééééés??? Attól még NEVELNI tudnak együtt. (Adott esetben jobban is, mint némely hetero)

De megértem, hogy ejtetted a szálat... :)

Rodzservoterz 2011.07.18. 13:06:51

Ezen kívül tudnak ugatni kutyaházban, halként tátogni a víz alatt, megpróbálni 140 centisként bezsákolni a labdát a kosárba, és megannyi érdekes dolgot. Ezeket javasolnám nekik.

Sentа 2011.07.18. 13:13:40

... mint ahogy a heterok surmó csoportjának is pont olyan sikeres gyereknevelési tevékenysége, mint halként tátogni a víz alatt, megpróbálni 140 centisként bezsákolni a labdát :) Házban ugatás megy sztem mindenkinek :)))

Rodzservoterz 2011.07.18. 13:16:38

Ettől még ez van, létrehozták a gyereket, és aztán nevelik. Így-úgy.

Sentа 2011.07.18. 13:21:29

Így-úgy bárki nevelhet :) Eredmény szempontjából szar=szar, mindegy ki által keletkezett s ez vonatkozik az ellenkező előjelű verzióra is. :)

Rodzservoterz 2011.07.18. 13:26:40

Nem, nem nevelhet bárki, amint az tapasztalható is. Ez ellen megy a hőbörgés mostanában. Részedről is. Azonban most mennem kell, bár elképesztően magas színvonalú érvekkel próbáltál meggyőzni, de nem ment. Pá. :)

Sentа 2011.07.18. 13:41:55

Már megbocsáss, de én hajszál pontosan azt írtam, amit te: ÍGY-ÚGY nevelhet bárki. Időnként mintha csúsztatnál, drága Rodzser :) Hőbörgés pedig egyesek részéről mén, másokéról meg nem mén. Alapvetően úgy vagyok vele, hogy az örökbefogadást mindig alaposan ellenőrzik: mármint a szülőket. Heterokat is. Tegyenek így a melegekkel is. Ha százalékosan az jön ki, hogy a melegek között nagyobb százalékban fordul elő olyan, akire nem kéne gyereket bízni (pl léha) akkor az a nagyobb százalék ne kaphasson gyereket. De csak azért mert meleg, ne lehessen ELEVE elutasítani.

Nina Skye 2011.07.18. 14:05:51

nem szopatniuk/szoptatniuk kell azt a gyereket, hanem felnevelniuk. Es ket melegtol, akik esetleg meg jomodban is elnek elvarhato, hogy esetleg tistessegesebben nevelnek fel egxy gyereket, mint egygyerekotthon. Lsd Olah Ibolya peldakep.
@nathalie: "melegek , ezt vallaltak, nem kaphatnak meg mindent"-szerinted a melegseg az egy luxus vagy kivaltsag amit kervenyelni kellett anno mittomen istentol, hogy ugyanma' ? :D

Rodzservoterz 2011.07.18. 14:44:13

Oláh Ibolya mint példakép?

Sentа 2011.07.18. 14:54:33

@Rodzservoterz: arra, hogy milyen szar, ha vki állami gondozásban nevelkedik. (Rodzser, te iszol napközben? Vagy mi? :)

Rodzservoterz 2011.07.18. 14:56:04

Akkor pédaképp, kedves Senta, ugyanis a példakép szó mást jelent.

nathalie 2011.07.18. 14:56:24

@Nina Skye:
után írtam, hogy egy téves szóhasználat áldozata lettem. valóban nem ezt vállalták, hanem így jártak. :)

Én még mindig a "normális" oldalról közelíteném meg a dolgokat. Két felnőtt férfi ne akarjon papás-mamást játszani.Legalábbis egy élő gyerekkel. Tudom, hogy most megbocsáthatatlanul konzervatív vagyok, de tényleg nem tartom ezt normálisnak. Még ha, ahogy már fent is írtam, lehet hogy vannak jó oldalai is (nem kell árvaházban felnőni). És szerintem sokan szintén nem tartják normálisnak, max megpróbálják elfogadni, ennek ellenére gyerekeiknek nem azt mesélik, hogy a királyfi egy másik királyfiba szeret bele. miért nem? félnek hogy hat a gyerekre? normálisnak tartja majd később? akkor miért ne hatna egy gyerekre az hogy apu apuba szerelmes. Persze vannak kivételek, de akkor se tartom rendben valónak hogy egy gyerek ezt lássa otthon, még akkor sem ha ez elfogadott lesz. Én nem szeretném ha majd a fiam előbb veszítené el a szüzességét análisan mint máshogy. Pedig sajnos ez felé tart a világ, mert nekünk a nagy liberalizmusban mindent el kell fogadnunk, holott nagy részünk marhára nem is ért vele egyet a lelke mélyén csak már nem lehet kimondani.

Nina Skye 2011.07.18. 14:59:30

@nathalie: magaddal is ennyire szigoru vagy, ha liberalizmusrol van szo? :)-vagy a liberalizmus csak akkor terhes, ha a koreinkon kivul eloket reszesiti elonyben?

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.18. 14:59:54

@Sentа:
Ilyen melegben inni kell napközben. A 2-3 liter folyadék felvétele létfontosságú.

@Nina Skye:
Ilyen alapon a pedofilok is vállalhassanak gyereket örökbefogadásra, végül is ők sem tehetnek ról, hogy pedofilok, csak a pedofillobbi még nem olyan erős nemzetközileg, mint a buzilobbi.

És javasolnám még erősen a zoofilok állattartási, a gerontofilek idősgondozási és a nekrofilok hullaápolási törekvéseinek mielőbbi kilégítését is.
A pszichopaták gyilkolási kényszerének kieglégítéséről nem is szólva.

Jelszó:
Nem tehetnek róla, így születtek, ez nem betegség.
(Illetve pont annyira az vagy nem az, mint a buziság - egy gén hibája.)

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.18. 15:01:40

@nathalie:
"nem szeretném ha majd a fiam előbb veszítené el a szüzességét análisan mint máshogy"

Nyugi, előtte leszopják. :-)

Nina Skye 2011.07.18. 15:03:54

@Budapesti Szexipari Vállalat: ez nem bizonyitott+ne keverj ossze egy iranyitott aberraciot egy szuletett ( allitolag) szexualis orientacioval, neha olyan hulyesegeket irsz hogy megall bennem a tampon.

Nina Skye 2011.07.18. 15:06:59

@nathalie: ha a fiad seggbe dugjak az jobb esetben az o dontese lesz nem a tied, ezen sztem meg nem kell agyalnod:)

nathalie 2011.07.18. 15:08:19

@Nina Skye:
a gyerekeddel szemben is ennyire engedékeny leszel? már most nekiállsz beszélni neki arról, hogy nincs semmi gond az azonos neműek kapcsolatával és nyugodtan nézze majd meg az azonos neműeket is, hiszen ez természetes ? :D vagy csak akkor terhes ha családi körön belül üti fel a fejét ?

vannak olyan témák, amelyekről órákon keresztül lehet vitatkozni, véleményt cserélni (halálbüntetés, állatkínzás, melegkérdés, "gyerekverés":D, lopásbűntetése, állatkísérletek stb). Nem tudok egyértelmű állást foglalni, értem, hogy van jó, vagy rossz oldala. Tudom, hogy a problémát nem én tudom megoldani. tudom, hogy az érzelmeim, neveltetésem, életkörülményeim nagy szerepet játszanak abban amit én mondok, vagy gondolok ezekben a témákban. Hála istennek nem vagyok törvény alkotó, hogy ezeket félre kellene tennem. Egyszerűen csak azt mondom, írok, amit érzek. Nekem ez nem fér bele, lehet ha az én meleg barátaim örökbe fogadnak, máris következetlen leszek. Örülni fogok neki, megváltozik a véleményem, mert személyes rálátásom lesz rá? nem tudom. nem fogok kimenni az utcára tüntetni ellen.de továbbra sem tartom normálisnak. Más emberekkel szemben legalább be merem ezt ismerni és nem akarom elrejteni a kételkedésemet ezzel kapcsolatban.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.18. 15:10:50

@Nina Skye:
De, ez már bizonyított, és mindkettő (illetve a felsorolt mindsok) született szexuális orientáció (vagy aberráció, ahogy tetszik), de teljesen ugyanaz a szint.

Az illető ugyanúgy nem tehet róla, tehát ha a buzikat elfogadjuk, hogy jajszegények, akkor fogadjuk el a többit is.
Vagy egyiket se.

Az utóbbi kb. 40 évben lett betegségből eltéréssé minősítve, mert közben egyre magasabb szinten kaptak teret a buzik (politikus, orvos, irodalmár, a művészetek szinte minden ága), és erős nyomást gyakoroltak mindenhol.
Pusztán ennyi az oka.
(Meg persze hogy manapság nagy divat a liberalizmus kicsit félreértelmezett formája, hogy minden ökörséget el kell fogadni, különben te vagy a kirekesztő, intoleráns stb., és mivel az emberek szeretnek jó színben feltűnni, ezt hangoztatják - akkor is, ha nem teljesen így gondolják, jó példa erre a cigányok, hallottam már erősen liberális cigánypárti cigányvédőket is baráti körben cigányozni, és sajnos, negatív értelemben, hogy a költőt idézzem - ez kb. olyan, mintha a pap haveri körben kurvaistenezne.)

A tampon meg tudtommal úgy jó, ha áll, nem?

nathalie 2011.07.18. 15:10:55

@Nina Skye:

elment a rohadt kommentem :(:(
szóval 12-13 éves fiúknál a döntést nagyban segíti az, hogy mit lát, mit tart a társadalom elfogadottnak.

Rodzservoterz 2011.07.18. 15:16:38

Szexiparinak igaza van.

Sentа 2011.07.18. 15:24:21

@Budapesti Szexipari Vállalat: pedofília a törvény szerint bűntett, hiszen erőszak, kiskorú kihasználása. Homoszexualitás nem, 2 ember egybeszóló akaratával történik, ami történik. (ha nem, az is bűntett, de teljesen mindegy, hogy férfi-férfi, férfi-nő, felnőtt-gyerek viszonylatban történik, ha az erőszak)

Úgyhogy szimplán csak ezért faszság amit írsz, majd a későbbiekben gazdagon kifejted.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.18. 15:28:39

@Sentа:
Pár éve még a homoszexualitás is bűntett volt.
Elég a törvényt átírni.

Teljesen egyforma betegségekről beszélünk.
Tök mindegy, hogy mit faszságozol utána.

Merthogy sajnos, nem faszság, csak a buzilobbi erőteljes nyomulása. Semmi egyéb.
Majd ha a pedofillobbi is megerősödik, akkor az sem lesz büntethető.
Röviden ennyi.

nathalie 2011.07.18. 15:31:09

@Sentа:
hát ugye hol bűntett, mi a korhatár... A homoszexualitás is bűntett bizonyos országokban még, nem? mint ahogy halálra kövezés jár a megcsalásért.
Sajnos egyre inkább olyan jellegű aggasztó gondolataim támadnak, hogy megérem még az időt, amikor egy erős 45 éves hapsi oltárhoz vezethet egy 13 éves lányt...
isten ments hogy a pedofiliát a homoszexualitáshoz hasonlítsam, de lesz idő amikor ez is elfogadott lesz, ha a világ így halad. majd kitaláljuk az ideológiát. a 13 éves lányok már érettek, sokkal jobban mint korábban stb. ez lesz.

Nina Skye 2011.07.18. 15:32:48

@Budapesti Szexipari Vállalat: akkor legyszives tuntesd mar fel a forrasodat, ami bizonyitja az allitasodat ezzel kapcsolatban, es mar meggyzheto vagyok:)
@nathalie: csunya leszek: igen ennyire liberalis vagyok a fiammal is, ha meleg , hat meleg-majd kiderul, eloszor nojenek ki a fogai mondjuk:) legyen rendes, egeszseges, ne bantsa a tarsait ,csaladjat, innentol kezdve azzal fekszik akivel jonak latja, olyan vallast valasztm, ha egyaltalan-amilyet akar.
Engem is igy neveltek, en is igy fogom.

SEMTEX 2011.07.18. 15:34:18

Én nem értek az ilyen súlyos dógokhoz, csak egy egyszerű kanászgyerek vagyok laptoppal a kezemben, és meleg van.
Azt viszont örömmel nyugtáznám ha valaki érdemben tudna választ adni..bizonyos büszke, bosszúvágyó nők miért akarnak maguk mellé meleg barát barátot?

Nina Skye 2011.07.18. 15:34:19

( s a gyermek a kurva nagy liberalizmusom oromere ugy mellen hanyt ahogy annak rendje es modja:)

Nina Skye 2011.07.18. 15:35:27

@SEMTEX: ezt kerdezd a buszke bosszuvagyo noktol, fogalmam nincs hogy jon ossze a ketto:)

nathalie 2011.07.18. 15:37:26

@Nina Skye:
nem. én nem azt mondtam, hogy ha meleg elfogadod-e. természetesen én is elfogadnám. Azt kérdeztem, hogy már most elkezded -e úgy mesélni a meséket, hogy királyfi-királyfival, királylány-királylánnyal. Kettő között van különbség. Mert ha ugye annyira elfogadható a homoszexualitás, akkor miért ne tennénk meg mindent, hogy már ebben a tudatban nevelkedjen a gyerek.

nathalie 2011.07.18. 15:38:42

@SEMTEX:
mi az a meleg barát barát?

Nina Skye 2011.07.18. 15:39:25

@nathalie: hat ezt a kort megerted, ugyanis egy 12 eves lany most megy ferjhez Romaniaban, tiltakoznak is az emberjogi aktivistak, egy masik szaudi lany a 80 eves ferjevel van nagy valasi hacacareban, es indoneziaban sem ritka a hasonlo

nathalie 2011.07.18. 15:40:56

@Nina Skye:
na, hát akkor remek. nálunk is bevezethetik. hiszen ha saját döntést hoz a gyerek, akkor mi a probléma. ahogy megjön az első menstruáció a lány maga dönt, hány éves kort jelent ez most? 9?
undorító a világ, na.

Sentа 2011.07.18. 15:41:58

@nathalie: megírta Nostradamus? vagy mi? :)

Nina Skye 2011.07.18. 15:43:33

@nathalie: nem meselek neki egyelore, nickelodeont nez, gondolom nem a gaychannelon kell felnovesszem, hogy a libsi voltom bizonyitsam. Gondolom elegge kizaro ok az is, hogy nincsenek mifelenk a kereskedelmi forgalomban meleg temaju gyermekkonyvek, en pedig nem fogok irni csak emiatt ( de kurva nagy otlet, ha -love van benne, meg az is meglehet, hogy megis) Ellenben ha megkerdezi egy brokbekmauntenos film nezese kozben, hogy a bacsik micsinalnak, el fogom neki mondani .folyt kov, csak kupot dugok a tarsalgas targyanak seggebe:D

SEMTEX 2011.07.18. 15:43:59

@Nina Skye:

Az a baj hogy én sem.. ha nem megy rásegítek fantáziával most viszont tanácstalan vagyok.

@nathalie:

olyan mint a barát barátnő, csak pöcsös...mondjuk az állapot már magában kizárja egy más szinten működő kapcsolatot:)

nathalie 2011.07.18. 15:44:34

Az a baj, hogy ebben bezzeg visszamegyünk a középkorba, amikor 13 éves lányokat házasítunk ki, de abba, hogy aki betör hozzám levágják a kezét, na abban nem. pfff.

Nina Skye 2011.07.18. 15:48:41

@nathalie: semmi szemelyes-ha az eredeti temabol kiindulva azon vitatkozunk vallalhassanak-e vagy ne gyereket, te a jobb en a baloldalon megyek, ennyi:)

BSZV most gugliz ezerrel? :)

nathalie 2011.07.18. 15:49:21

@Nina Skye:
remélem után nem a "vadak terelő juhász" verset meséled neki lefekvés előtt :D:D
utána nézte:
"Angliában idén vezettek be néhány iskolában olyan mesekönyveket, amelyek homoszexuális szereplõket is felvonultatnak a történetekben. A „No Outsiders” (Nincsenek kívülállók) elnevezésû programot a Sunderlandi és az Exeteri Egyetem, valamint a Nevelésért Intézet kezdeményezte, céljuk pedig, hogy a kicsikkel megértessék: a homoszexualitás normális társadalmi jelenség. Ezek a könyvek játszva tanítják meg a gyerekeknek azt, amit a felnõttek körülményesen tudnak csak elmagyarázni, vagy éppen tabuként kezelnek. A könyvben a kisgyerek találkozhat a herceggel, aki a szépséges hercegnõ helyett egy másik férfit választ, de olvashatunk leszbikus pár által közösen nevelt kislányról, és pingvinapukák által nevelt csemetérõl is."
kész!!!

Nina Skye 2011.07.18. 15:49:57

@nathalie: aki betor hozzam en lelovom siman, nyugi:)
es ezt most hotkomolyan mondom. Lelovom, mielott elvagja a torkomat 13 euroert, amit otthon penzformaban tartok

nathalie 2011.07.18. 15:51:56

@SEMTEX:
ja, a buzibarát. értem. nem tudom miért kell valakinek. Mármint nekem is van meleg ismerősöm, de nem azért mert hogy meleg. Nem kiegészítőnek tartom, mint egy kiskutyát egyesek, hanem csak úgy hozta az élet, hogy ő meleg és közben a barátom.

nathalie 2011.07.18. 15:53:22

@Nina Skye:
nekem nem volt mivel lelőni. mondjuk fel sem ébredtem, reggel láttam a meglepit. de ha felébredek, akkor vagy szívrohamot kapok, vagy megpróbálom lebökni a konyhakéssel. kettő között nem nagyon tudok átmenetet...

Nina Skye 2011.07.18. 16:14:25

@nathalie: hat ez szar ugy, mindenesetre vannak dolgok amiben konzervativ vagyok, de ezek inkabb konkretumok, nem altalanos szocialis problemak:)

SEMTEX 2011.07.18. 16:16:53

@Nina Skye:

Aztán elássátok a kertben tápanyagnak?
"Te apjuk, a szivit a folytonérő eper közé, annak ugyis egész évben köll a vitamin!"
De most komolyan?

@nathalie:
sztem valami olyasmi lehet mögötte hogy egy pöcsös barátra vágyik, közbe meg nem akarja hogy a férfiösztön belerondítson.. buzzerral elmehet shoppingolni és tényleg a gönc kerül górcső alá,őszintén, talán több érzékkel is, de valahol mégis egy férfi szemével-- nem pedig de jól nézel ki megfognám a segged..stb
mondjuk a böszke,bosszuvágyó nem vágom hol kapcsolódik

nathalie 2011.07.18. 16:19:44

@SEMTEX:
sztem meg olyasmi, hogy nem kell féltékenykedni a másik lányra. bár azonos az ízlés, de elvileg más a merítési terület. SZóval ha melegbarátommal shopingolok és sikitozom, akkor az trendi, vicces, s(z)ex és new yorkos, és nem is konkurencia.

Nina Skye 2011.07.18. 16:20:21

@SEMTEX: nem asom el, miert asnam, szepen kihivnam a jardot, es tajekoztatnam a rablasi kiserletrol, onvedelem volt, pont. Aki van olyan elvetemult, hogy betorjon az otthonomba, az lehet annyira is, hogy az eletemre torjon.

Nina Skye 2011.07.18. 16:22:25

@SEMTEX: meleg barat(no) visszaigazolasara olyan embernek van szuksege, aki nem kapja meg egy ellenkezo nemutol szerintem.

nathalie 2011.07.18. 16:24:40

@Nina Skye:
hallottam, hogy egy ismerős elkapta a cigányokat amikor hazaért úgy, hogy a tv-t adják ki egymásnak épp a kerítésen. Ketten elmentek a kocsival, az egyiket elkapta még a konyhába. belevágta a konyhakést a kezében, aztán hívta a rendőröket. mindenki azon röhögött kínjába, hogy a cigány kint volt egy órán belül, ő meg öt órán keresztül ült az örsön. Kérdezte is a zsaruktól, hogy ez most hogy van. mondták neki sűrű elnézés kérés közepette, hogy jobb na hőbörög, mert ő lesz még feljelentve.

Nina Skye 2011.07.18. 16:29:18

@nathalie: en elmebeteg vagyok ilyen szempontbol, nem erdekel semmi, ha elkap a goz. halistennek nagyon ritkan fordul elo manapsag:)

SEMTEX 2011.07.18. 16:33:09

@Nina Skye:

Mondjuk nem vagyok tisztába a fricc fegyverhasználati jogokról, de sztem ez nem ilyen pikk-pakk ,és önvédelem volt.
Mi van ha a kliens teljesen fegyvertelen volt, vagy egy bokkerrel szaladgált fel alá, ami ugye nem egy kategória..

@nathalie:

is:)

nathalie 2011.07.18. 16:33:33

@Nina Skye:
én megértem. esküszöm én azért voltam hálás, hogy nem ébredtem fel. el sem tudom képzelni hogy reagáltam volna rá. meglátom, hogy viszi a cuccaim, lehet megpróbálom kitépni a kezéből, vagy leütni valamivel. No nem azért mert annyira fasza csak lennék, de amikor egy laptopot látok a kezébe azért megmozdult volna bennem az állat. csak lehet én járnék ugye rosszabbul...sőt.

nathalie 2011.07.18. 16:35:17

@SEMTEX:
jaja, is. :)

mindig az öregbácsit sajnálom, aki áramot vezetett az uborkaföldbe, aztán még ő volt a hibás, mert a lopos kis enyveskezű meghalt. pfff.

SEMTEX 2011.07.18. 16:37:00

@Nina Skye:

Esetünkben egy igencsak dekoratív leánykáról van szó, tehát ez sutba:)

nathalie 2011.07.18. 16:44:31

@SEMTEX:
akkor lehet hogy át akarja téríteni. ez számára már csak a kihívás! :D:D:D

SEMTEX 2011.07.18. 16:48:30

nathalie:

Viszont meghalhatott volna más is, akár egy kíváncsi gyerek...

SEMTEX 2011.07.18. 16:50:37

@nathalie:

kutyából nem lesz szalonna!:D

nathalie 2011.07.18. 16:51:38

@SEMTEX:
a remény hal meg utoljára! :D

SEMTEX 2011.07.18. 16:52:48

A vér nem válik vízzé!

SEMTEX 2011.07.18. 16:54:34

Piros bicikli nem zöld bicikli!:D

szar vok ám közhely csattogtatásból:D

nathalie 2011.07.18. 16:54:44

@SEMTEX:
óó ezt ne is mond, múltkor hallottam egy rémtörténetet, hogy miközben fent aludt a család, lent pakolgattak a betörök. És másnap az öt éves kislány mondta, hogy ő látta a bácsikat éjszaka, amikor ment át anyuékhoz, de azt hitte, hogy csak álmodta őket...

nathalie 2011.07.18. 16:55:25

@SEMTEX:
én is. nekem több nem jut eszembe, ami témához vág :D

SEMTEX 2011.07.18. 17:03:02

hehe jöttek volna ide..
tőszomszédságban van egy bolond csajszika chopper-en(eric Bana) szocializálód(ik)ott , mostani kedvenc filmje a hanna gyilkos természet-egy igazi kis állat,mindig csenget be hogy adjak már neki a kerti tobol békákat mert kísérletezni akar velük..macskák rettegnek a 12 éves kis csajtól..para

SEMTEX 2011.07.18. 17:13:10

csupa csajos hobbi..késeket gyűjt.. tőle van egy Hitlerjugend tőröm, áron alul..azt nem tudom honnan szerezte
Mindig fűzi az anyját hogy eljöhessen velem detektorozni..cuki:D

nathalie 2011.07.18. 17:16:31

@SEMTEX:
ilyen lányt akarok én is magamnak :D

mi az hogy detektorozni?

SEMTEX 2011.07.18. 17:17:43

@nathalie:

Bízz Istenben, és tartsd szárazon a puskaport:D:

SEMTEX 2011.07.18. 17:20:36

@nathalie:

Én azért nem, paráznék ha nem teljesítem egy kívánságát álmomban átvágná a torkom

Régészkefés fémkeresővel:)

nathalie 2011.07.18. 17:21:30

@SEMTEX:
hülye vagyok. már a nickednél is szóba került egyszer. :D

nathalie 2011.07.18. 17:22:30

@SEMTEX:
én sem vágtam át apu nyakát. bár békákat nem boncoltam el, de a bicska készlet megvolt :D

SEMTEX 2011.07.18. 17:23:14

neem nincs pedofil-bdsm hajlamom

*baxa meg,ebből már nem jössz ki jól::DD

nathalie 2011.07.18. 17:24:42

@SEMTEX:
nyugalom, eddig nem is gondoltam rá :D

SEMTEX 2011.07.18. 17:25:21

@nathalie:

JJa, mikor azzal a zenei talentummal kotortál egy véndő alá:)

SEMTEX 2011.07.18. 17:27:49

@nathalie:

De neki van galambcsontvázból nyakfüzére ..picit sem bizarr

nathalie 2011.07.18. 17:30:08

@SEMTEX:
ez most nagyon nehezen esett le:
gyermekkoromról szóló hozzászólás, de a pedofil-bdsm hajlamod, zenélés, a nick képed hozzá a zongorával, véndő, amit mamám tart zsírtárolásra. ezek kavarogtak bennem, mire leesett, hogy az azonos nevű zenekar, és amikor megkérdeztem, hogy közöd van-e hozzá dologról van szó :D:D

nathalie 2011.07.18. 17:32:43

@SEMTEX:
elhányom magam. galambcsontváz??? úristen.
nekem élők galambjaim voltak. nem, bocs, kacagó gerléim, eszembe nem jutott a nyakamba rakni őket, vagyis a maradványaikat.
ok, amikor az ékszer teknősöm meghalt és apám haverja azt mondta hogy ha gondolom kifőzi és csinálunk kisnyakláncot a páncélból egy picit elgondolkoztam, de csak nagyon picit és végül eltemettem Károlyt, páncéllal együtt :D

nathalie 2011.07.18. 17:33:13

@nathalie:
károly az ékszerteknős volt, nem apám haverja.
csak a pontosság kedvéért :D

SEMTEX 2011.07.18. 17:38:52

@nathalie:

:D:D:D

még jó hogy adtam instrukciót a csatolt címzéssel:)

SEMTEX 2011.07.18. 17:43:37

@nathalie:

Károly mint teknős, ja mondjuk a Károly az olyan teknősnek való név:D

SEMTEX 2011.07.18. 17:46:17

Rühellem a galambokat, huhogó-búgó inzultálógépek:)
Frusztrál a hangjuk:)

nathalie 2011.07.18. 17:47:24

@SEMTEX:
károly és helga. ez volt a nevük :D

nathalie 2011.07.18. 17:50:40

@SEMTEX:
ajándékba kaptam apám ugyanazon haverjától. anyám fejét látni kellett volna :D két kis kacagógerle :D nem volt egyébként szerintem annyira undorító állatom mint ők. max a fehér aranyhörcsög.

SEMTEX 2011.07.18. 17:55:28

@nathalie:

:)

Nekem István és Felicia névre keresztelt kissándor p párom volt, de sajnos elkeltett ajándékozni őket mert elviselhetetlenül rikácsoltak.

mindig mondta

Szia Pityuu, shut a fuck up,godverdomme:D:D:D

Nina Skye 2011.07.18. 17:57:44

utalom a madarakat, mindet, csak a Dodot nem, de az mar meg van pusztulva

SEMTEX 2011.07.18. 17:58:38

mármint a hím, Pityu:D

SEMTEX 2011.07.18. 17:59:47

@Nina Skye:

Azért mert az röpképtelen?:D:D

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.18. 18:08:17

@Sentа:
Ártalmas?
Ki szerint?
Hány éves korig?
Mi van, ha a gyerek is akarja?

Bizony, mindezek, amiket összehordasz, a buzilobbi szövegei saját igazolásukra, semmi egyéb.
Igaz, megleheősen jól betanultad őket.

@Nina Skye:
Mire, arra, hogy mind génhiba?
Keresgess az interneten.

Análisan inzultálod a gyerekedet kúppal, utána meg majd csodálkozol, hogy hozzászokik és buzi lesz?

@SEMTEX:
Kíváncsi gyerek mi a faszért mászik át a kerítésen, és aztán a kertben a külön bekerített uborkásba, ahol kit van a figyelmeztető felirat is, ráadásul az adott réginégerek tudták is, hogy áram van a drótban, csak azt hitték, nekik nem árt.
Hát ártott.

Sentа 2011.07.18. 18:09:56

csak az apró énekesmadarak cukik, a többi mind rohaggyon meg, undorítóak. főleg a tetves-mocskos városi dögkeselyűk, azaz az okádék sirályok

Nina Skye 2011.07.18. 18:13:53

@Sentа: jaj tenyleg a kolibrit is szeretem:) -nemtom az danol-e, de olyan kis cukker szivocsove van elol:)

nathalie 2011.07.18. 18:14:50

nálam egy néni minden kibaszott nap megeteti a galabokat az elsőről. mindenki mondta már neki, hogy fejezze be. komolyan elgondolkoztam rajta, hogy nem lesz más megoldás, mint felhozom apám puskáját és elkezdem őket kilőni. amíg ő eteti én kilövöm őket.
undorodom a madaraktól. meg a rágcsálóktól is.

Nina Skye 2011.07.18. 18:16:42

@nathalie: mergezett lencse eleg, vagy borso

*evil smile:D

nathalie 2011.07.18. 18:17:55

@Nina Skye:
az nem jó, mert az aranyos kiskutyák is felehetik...

SEMTEX 2011.07.18. 18:23:06

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Ennyire megy egy gyerek fejével való gondolkodás?
Én úgy tudom nem volt figyelmeztető felirat, és a védett kerítés sem volt lokalizálva..
Na mindegy,nálam ez nem képezi vita tárgyát, leszarom csak szerintem máshogy is eljárhatott volna..

SEMTEX 2011.07.18. 18:25:33

@nathalie:

cloud pen hadművelet az fanki csak konyíts a kémiához:D

nathalie 2011.07.18. 18:40:23

@SEMTEX:
azt hiszem azt nem vehetjük annak, hogy általános hetedikben egyszer részt vettem egy kémia versenyen... Ezzel a tudással nem állnék most neki itthon mérget keverni :DD

SEMTEX 2011.07.18. 18:57:48

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Konstruktív az ötlet, csak maga a kivitelezés.. ..csapja meg, süljön oda a keze, üvöltsön, de azért ne okozzon halálos szívkamra remegést..

@nathalie:

11kg pb palack gyújtóval szépen kukoricával körítve, csak ne felejts el ablakot nyitni:..D

SEMTEX 2011.07.18. 18:59:17

@Budapesti Szexipari Vállalat:

Konstruktív az ötlet, csak maga a kivitelezés.. ..csapja meg, süljön oda a keze, üvöltsön, de azért ne okozzon halálos szívkamra remegést..

@nathalie:

11kg pb palack gyújtóval szépen kukoricával körítve, csak ne felejts el ablakot nyitni:..D

SEMTEX 2011.07.18. 19:10:45

Baba

Csak úgy kérdezem, átment a mailom?

az újdonság garázsa 2011.07.18. 20:04:32

Ja, úlláccik, nem jelentkeztem át. Buszex.

Nina Skye 2011.07.18. 20:11:39

@SEMTEX: atjott most, a regi meg most sem, lehet hogy nem kellene csatolnod a filet. Mindegy. a valaszon meg gondolkodok, nekem is eleg rossz a szajizem. De majd megoldjuk. Van szmajli.

nathalie 2011.07.18. 20:30:52

kicsit velvetes lett a hangulat...:)

az újdonság garázsa 2011.07.18. 20:40:08

Na, mennem kell.
Majd éjszaka talán benézek még, ha nem leszek nagyon leamortizálva.

Nina Skye 2011.07.18. 20:42:56

@az újdonság garázsa: az alkohol nyomorba dont ezert el kell egetni:)

nathalie 2011.07.18. 20:51:37

@Nina Skye:
egy kicsit azért rémült vagyok, mint amikor anyu meg apu veszekednek :D

Sentа 2011.07.18. 20:55:22

@nathalie: foglalkoztasd, akkor nyugszik :)

nathalie 2011.07.18. 20:56:37

@Sentа:
nem figyeltem és elszabadult :D

Sentа 2011.07.18. 20:57:27

@nathalie: Ja. Ne hibázz többet, Nathalie :)

nathalie 2011.07.18. 21:00:33

@Sentа:
nem akarok nyafogni és védeni, de múltkor meg az volt a baj, hogy egymással vagyunk elfoglalva és vágyainkal, és brad pittel. :) milyen nehéz ha egyszer felnőnek a gyerekek és öntudatukra ébrednek, nem? :D:D

Sentа 2011.07.18. 21:03:01

@nathalie:
Tőlem dürröghettek, nem zavar. Szinte bele sem nézek...

nathalie 2011.07.18. 21:06:00

@Sentа:
azaz igazság, ha megcsillogtatom ultrakonzervatív nézeteimet akkor mindig véget ér a móka-kacagás :D

Nina Skye 2011.07.18. 21:10:52

megint lehanyt a magzat. asszem ez kritika:)

SEMTEX 2011.07.18. 21:14:36

@Nina Skye:

Ne már!
Hosszan írt nem ment át?
Szép bő egy egy A4, azt hiszem halál pontosan két hete írtam, és nem volt csatolt file.
*Megpróbáljam újra, vagy inkább kihagyod?:D
ez de tré...

Sentа 2011.07.18. 21:25:42

@nathalie: nem attól ér véget:)

nathalie 2011.07.18. 21:30:08

@Sentа:
talán akkor kezdődik ? :D:D

nathalie 2011.07.18. 21:30:38

valaki tud egy jó könyvet?

nathalie 2011.07.18. 21:46:13

@SEMTEX:
anyunak meg voltak a könyvei, de én soha nem olvastam még. bár ezekből a krimikből annyi volt a polcon, hogy ki tudja. :)

SEMTEX 2011.07.18. 21:55:59

@nathalie:

én szeretem:)

Sz.V-Egy luxusprostituált vallomásai?:D
Most ez jutott hirtelen eszembe, már régóta kokettáltam a gondolttal hogy belenézek, valakitől itt maradt.

nathalie 2011.07.18. 22:06:29

@SEMTEX:
azt most annyira nem. múltkor hangoskönyvben meghallgattam (vagyis nem sikerült végig) az egy ninfomániás naplóját. minősíthetetlenül szar volt. úgyhogy most prosti vallomásokból elég volt :D

krimi vagy fantasy, vagy háborús. van sven hasselem. azt szeretem.

SEMTEX 2011.07.18. 22:14:12

Kepler Lars?
A Paganini-szerződés

SEMTEX 2011.07.18. 22:15:46

v.
Jean-Christophe Grangé
Farkasok birodalma

eztet is kamázom:)

nathalie 2011.07.18. 22:23:54

@SEMTEX:
a farkasok birodalma amiből film készült. úgyhogy akkor annak ismerem a történetét. kár, mert filmben szerettem.

lars meg svéd? eddig még nekem nem jött be a skandináv krimi. de ezt lehet hogy beszerzem.

SEMTEX 2011.07.18. 22:32:16

@nathalie:

Bíbor folyók detto:)

jahamm. velejéig rénszarvas egrecirozo puceváj
elvoltam vele, mondjuk én a szarral is beérem ha rám tör az olvashatnék:DD

nathalie 2011.07.18. 22:40:21

@SEMTEX:
nekem most nagyok az igényeim :D elolvastam a trónok harcát, mind a négy kötet az elmúlt hónapokban. csak azt olvastam. én most ugyanolyan jót akarok :D:D ez pedig szinte lehetetlenség :D
süti beállítások módosítása